اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی خبر داد

توزیع گسترده و نامحدود مرغ منجمد با قیمت 4800 تومان در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی از توزیع نامحدود مرغ منجمد با قیمت عمده‌فروشی 4800 تومان و قیمت خرده‌فروشی 5000 تومان از امروز خبر داد.

توزیع گسترده و نامحدود مرغ منجمد با قیمت 4800 تومان در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا خدایی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نوسانات نرخ مرغ گرم در چند روز اخیر و با هدف کنترل بازار مصرف، عرضه نامحدود مرغ منجمد و بدون محدودیت در شهر تبریز آغاز شد.

وی با بیان اینکه همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاونی‌های مصرف، بیمارستان‌ها و همه سازمان‌ها و ارگان‌هایی که مرغ نیاز دارند می‌توانند به قیمت عمده‌فروشی مرغ دریافت کنند، افزود: مدیران این واحدها می‌توانند با مراجعه به سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی مرغ مورد نیاز خود را به قیمت 4800 تومان خریداری و به قیمت 5 هزار تومان عرضه کنند. 

خدایی با بیان اینکه مردم نیز با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر شبکه‌های توزیع می‌توانند مرغ منجمد را به صورت خرده‌فروشی هر کیلوگرم 5000 تومان دریافت کنند، افزود: شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی هیچ گونه محدودیتی در عرضه مرغ منجمد نداشته و مرغ منجمد موجود نیز براساس میزان تقاضای مردم و نیاز بازار عرضه می‌شود.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان با بیان اینکه این شرکت در ایام تعطیل نیز آماده عرضه مرغ منجمد مورد نیاز مردم است، ادامه داد: کشیک انبار و سردخانه‌های شرکت در روزهای تعطیل نیز حضور داشته و هیچگونه نگرانی از بابت توزیع مرغ منجمد وجود ندارد. 

انتهای پیام/60002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول