اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان خبر داد

توزیع روزانه 2 تن مرغ منجمد در تویسرکان

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به فعالیت 14 عامل توزیع مرغ منجمد گفت: روزانه دو تن مرغ منجمد در تویسرکان با قیمت چهار هزار و 700 تومان توزیع می‌شود.

توزیع روزانه 2 تن مرغ منجمد در تویسرکان

رضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: به منظور تنظیم و مدیریت بازار، توزیع مرغ منجمد در کشور در شبکه‌های تعریف شده در سطح بازار در حال انجام است.

وی با اشاره به این‌که توزیع مرغ منجمد از اسفندماه سال‌جاری آغاز شده است، عنوان کرد: مرغ منجمد در شهر تویسرکان توسط 12 عامل و در شهرهای سرکان و فرسفج نیز دو عامل توزیع می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از توزیع روزانه دو تن مرغ منجمد در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مهم با تشخیص دولت بر اساس نیاز مردم تا اطلاع ثانویه انجام خواهد شد و هیچ نگرانی نیست، چراکه مرغ به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است.

وی قیمت فروش مرغ منجمد را چهار هزار و 800 تومان اعلام کرد و افزود: مرغ در سطح شهرستان برای عرضه به متقاضی با قیمت چهار هزار و 700 تومان به متقاضی عرضه می‌شود.

سلیمانی با اشاره به این‌که طی 9 ماه سال‌جاری در سطح شهرستان 599 تن مرغ توزیع شده است، اظهار داشت: در حال حاضر 17 تن مرغ منجمد به تویسرکان وارد شده اما این امر با توجه به نیاز مردم امکان دارد در ایام نوروز نیز عرضه شود.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی چهار بازرس صنعت، معدن و تجارت بر روند فروش مرغ و وضعیت کلی بازار، گفت: بازرسان به منظور مدیریت و کنترل صبح از ساعت هشت تا 12 ظهر و بعد از ظهرها از ساعت 15:30 تا 17:30 به صورت مستمر بر توزیع مرغ نظارت دارند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان افزود: بازرسان و ناظران اداره صنعت، معدن و تجارت همگام و همراه با بازرسان مجمع امور صنفی بر وضعیت و امور بازار ناظر هستند و در ایام تعطیلات نیز به صورت ویژه بازار تحت کنترل بازرسان است.

وی با تأکید بر این‌که اطلاع‌رسانی اخبار از سوی رسانه ملی و منابع خبری مجازی و مکتوب نقش اساسی در جامعه دارند، عنوان کرد: رکن اصلی جامعه مردم هستند هر زمان مردم در صحنه باشند مشکلات مطمئناً به مراتب کمتر است.

سلیمانی افزود: هر کدام از شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه‌ تخلف و شکایت با شماره‌های 4223500، 4226100 و 124 و 124 اداره صنعت، معدن و تجارت و شماره 4223204 مجمع امور صنفی شهرستان در ساعات اداری برای رسیدگی تماس بگیرند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان در پایان ضمن تقدیر از مشارکت مردم شهرستان، گفت: مشارکت و همکاری مردم نقش اصلی در همه زمان‌ها داشته است.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول