اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم پسران مقطع شکوفه‎ها

نفرات برتر مسابقات قرآنی شکوفه‎ها معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور برترین‌های سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری اذان، قرائت، حفظ کل، بیست جزء و ترتیل قرآن کریم پسران مقطع شکوفه‎ها در مشهد را معرفی کرد.

نفرات برتر مسابقات قرآنی شکوفه‎ها معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ولی یاراحمدی صبح امروز در آیین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور در دارالهدایه حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 128 نفر از 31 استان شرکت کرده و در مدت پنج روز باهم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در رشته اذان سیدطاها حسینی از بوشهر، علی قلی‌زاده از خراسان شمالی، سیدمحمد حسینی‌پور از سمنان، محمد بابا از قزوین و سجاد صادقی از کرمان به ترتیب رتبه‎های اول تا پنجم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت نیز سجاد انصاری‌پور از خراسان‎رضوی، محمد زینعلی از اصفهان، سعید عبدی از تهران، ابوالفضل طبسی از خراسان‎رضوی و امیرحسین حیدری از تهران به ترتیب مقام‎های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در بخش حفظ کل قرآن کریم،‌ میلاد عاشقی از آذربایجان شرقی، محمدمهدی حق‌گویان از تهران، مصطفی دباغ از قم، حسین مهدی‌زاده از آذربایجان غربی و محمد کریمی از زنجان به ترتیب رتبه‎های اول تا پنجم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در رشته حفظ بیست جزء قرآن کریم، رضا نژاد‌تبریزی از اصفهان، محمدداوود فلاحی از یزد، مهدی قشم‌علی از آذربایجان شرقی، ‌محسن محمدی از اصفهان و سید محمدحامد عزیزی‌نژاد از تهران مقام‎های اول تا پنجم را به دست آوردند.

یاراحمدی در رابطه با رشته ترتیل نیز اظهار داشت: رضا عربی‌مهربانی از تهران، رضا تاج‌آبادی از خراسان‌رضوی، حسین فرامرزی از مرکزی، ‌محمدامین دمساز از خراسان‌رضوی و علی صالح‌منش از قم رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/70005/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول