اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‎رضوی:

دشمن نمی‌تواند اثر قرآن را از بین ببرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‎رضوی گفت: افرادی که برحسب ظاهر قرآن را آتش زدند، آنقدر کودن هستند که نمی‌دانند، نمی‌توانند اثر قرآن را از بین ببرند.

دشمن نمی‌تواند اثر قرآن را از بین ببرد

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، علی‌اصغر حاج‌نقی ظهر امروز در مراسم پایانی دومین جشنواره قرآنی ورزشی خوابگاه‌های پسران این نهاد در مجتمع اردویی شهید رجایی نیشابور، اظهار داشت: قرآن برای همه بشر، همه گروه‌ها و زمان‌ها است و منحصر به مسلمان‌ها نیست.

وی افزود: کسی نمی‌تواند عمق قرآن را به درستی بیان و همه ابعاد آن را فاش کند جز اینکه از جانب غیب ظهور کند و واسطه فیض الهی باشد. هدف متعالی قرآن، شکوفا شدن انسان‌ها، تدبر، تذکر و ایجاد تقوا است.

حاج‌نقی در تشریح سیمای افراد قرآنی، توضیح داد: دلبستگی‌های این افراد بر اساس معیار حق و باطل است، دارای نشاط معنوی بوده و در هر لحظه‌ای به دنبال تقوا هستند.

وی تصریح کرد: اگر انسان از معیارهای حقیقی که خداوند به او نشان داده است، غفلت کند چه جوابی در پیشگاه خدا دارد. باید قدردان قرآن، معجزه جاویدی باشیم که برای همه اعصار آورده شده است.

وی در ادامه به تجلیل از عظمت شخصیت معنوی حضرت فاطمه معصومه پرداخت و افزود: باید قدردان نعمت ولایت و فرزندان ائمه و اولیای الهی بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‎رضوی با اشاره به اینکه همه کتاب‌های آسمانی جز قرآن تحریف شده‎اند، بیان داشت: اصالت کلمات قرآن برخلاف همه نوشته‌های دیگر، ناب و اصالت معارف قرآن، افاضه‌ای فراتر از فکر و زبان پیامبر اکرم(ص) بوده و همه توصیه‌های قرآنی جزء فطرت‌های انسان است.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول