اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین میامی:

خانواده‏ها به قرآن بیشتر توجه کنند/ فرقی در دین بین زنان و مردان نیست

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی گفت: در برهه کنونی، خانواده‏ها باید به قرآن بیشتر توجه کنند و بدانند که فرقی در دین بین زنان و مردان نیست.

خانواده‏ها به قرآن بیشتر توجه کنند/ فرقی در دین بین زنان و مردان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام اباذر محمدی امشب در جلسه «نور مبین» کارکنان سپاه میامی اظهار داشت: خداوند متعال در سوره «احزاب» و به ویژه در آیه 35 این سوره شریفه، به جامعیت دین اسلام اشاره می‌کند.

وی افزود: دین اسلام همه کمالات را به انسان معرفی و به او توصیه می‌کند که به طور همه‏جانبه به دنبال کسب فضایل باشد.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی بیان داشت: خداوند در آیات بعدی به مسلمانان و مومنان هشدار می‌دهد که شرط ایمان، مطیع بودن برابر فرمان خداوند و رسول خداوند(ص) است.

محمدی همچنین با اشاره به دیگر آیات این سوره یادآور شد: خداوند در این سوره می‌فرمایند در کسب مغفرت و درجات بالای ایمان و بهشت، فرقی بین زنان و مردان نیست.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی عنوان داشت: خداوند همچنین به تلاوت آیات قرآن در بین اعضای خانواده سفارش بسیاری کرده است.

سخنان اخیر رهبری شور و شعفی مضاعف در مردم به وجود آورد

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: در روایات تاکید شده است که مرگ بدون شناخت امام زمان برای انسان در حقیقت مرگ جاهلیت است.

نرگس سبحانی اظهار داشت: ولایت فقیه محور پاک و صالح نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بی‏عیب و نقص‏ترین محور مکتب اسلام، معصومین هستند که مردم به واسطه آنها خداوند را بهتر می‌شناسند و هدف زندگی‌شان را تشخیص می‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بعداز به شهادت رسیدن ائمه معصومین (ع)، دوران غیبت امام زمان(عج) آغاز شد تا خود مردم برای شناخت ایشان اقدام کنند.

سبحانی یادآور شد: در دوران غیبت، مردم توسط نواب خاص با امام زمان(عج) ارتباط داشتند؛ اما بعد از آن نواب عام واسطه این ارتباط بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مردم امروز عظمت و آثار حضور رهبری را در جامعه شناخته‌اند و به همین دلیل، سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز، شور و شعفی مضاعف در بین مردم برای پذیرفتن نصایحشان به وجود آورده است.

وی یادآور شد: همواره باید پیرو ولایت فقیه باشیم و تمام حرف‌های ایشان را با گوش جان و دل بشنویم تا از راه درست منحرف نشویم.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول