اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دارالقرآن کریم:

مباحث قرآنی در صدر فعالیت‌ رسانه‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دارالقرآن کریم گفت: مباحث قرآنی باید در صدر فعالیت‌ رسانه‌ها قرار گیرد.

مباحث قرآنی در صدر فعالیت‌ رسانه‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی قره‌شیخ‌لو صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و چهارمین مسابقات قرآن مقطع شکوفه‎‏ها در حرم مهر رضوی اظهار داشت: این مسابقات می‌تواند در حوزه شناسایی استعدادهای قرآنی مؤثر باشد و به الگوسازی برای نسل جوان کمک کند.

وی افزود: مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها نقش موثری در تربیت 10 میلیون حافظ و تحقق خواسته مقام معظم رهبری دارد.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها و زیر ساخت‎های خراسان‎رضوی برای برگزاری این دوره از مسابقات در مشهد، اظهار کرد: خراسان‎‏رضوی از جمله استان‌هایی است که از امتیازات زیادی برخوردار بوده و امکانات خوبی را در این زمینه در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: استان خراسان‏رضوی به دلیل برخورداری از امکانات مناسب بهترین گزینه برای میزبانی این دوره از مسابقات سراسری قرآنی محسوب می‌شد.

قره‌شیخ‌لو مردم خراسان‎رضوی را مردمی قرآنی دانست و عنوان کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن شکوفه‎ها در خراسان‎رضوی که یک استان مذهبی و قرآنی است، نقش موثری در ترویج و آشنایی مردم و به خصوص جوانان با مسائل قرآنی دارند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم ابراز کرد: این‌گونه مسابقات می‌تواند برای مردم الگوسازی شود و یک نوع شور و نشاط در مورد مسائل قرآنی ایجاد کند.

وی با اشاره به کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات ویژه شکوفه‌ها در مشهد، بیان کرد: کیفیت برگزاری این مسابقات قرآنی تاثیر بسیاری در ترویج فعالیت‌های قرآنی دارد و انتظار می‌‌رود این مسابقات با کیفیت مناسب و در حد انتظار جامعه قرآنی برگزار شود.

قره‌شیخ‌لو افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‎ها ابزاری مناسب برای انتقال مفاهیم قرآنی در بین جوانان و نوجوانان به‌شمار می‌رود.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات سراسری قرآن در مقطع شکوفه‌ها می‌تواند در حوزه شناسایی استعدادهای قرآنی مؤثر باشد و به الگوسازی برای نسل جوان کمک کند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در معرفی نخبگان قرآنی به جامعه، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش ویژه و تأثیرگذاری در تمام زمینه‌ها به‌ویژه معرفی نخبگان قرآن به جامعه دارند؛ لذا باید بیش از پیش به این محور بپردازند.

قره‌شیخ‌لو خاطرنشان کرد: متاسفانه توجهی که رسانه‌ها به موضوعات دیگر دارند به موضوعات قرآنی ندارند، این در حالی است که مباحث قرآنی باید در صدر فعالیت‌ رسانه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/70005/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول