اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان خبر داد

تشکیل 15 خانه قرآنی در هیئات مذهبی کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از تشکیل 15 خانه قرآنی در هیئات مذهبی استان خبر داد.

تشکیل 15 خانه قرآنی در هیئات مذهبی کردستان

علی خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر گفت: خانه‌های قرآنی یاد شده با حمایت مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و دارالقرآن کریم استان در سطح هیئات مذهبی تشکیل شد.

وی افزود: جایگاه قرآن کریم در هیئات مذهبی و اهمیت آن در مراسم و محافل این هیئات موجب شد که محور برنامه‌های طول سال هیئات مذهبی استان کردستان قرآنی باشد.

وی خاطرنشان کرد: صدور مجوز 15 خانه قرآنی شهری و روستایی در استان کردستان با همکاری دارالقرآن کریم بهترین روش برای یادگیری تفهیم همگان در هیئات مذهبی است.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان یادآور شد: چون قرآن کریم هدفش آگاه‌سازی جامعه است هیئات مذهبی بهترین بستر و مکان برای احیای فرهنگ قرآنی هستند.

خزایی محوریت برنامه‌های سال جدید را قرآن و عترت خواند و گفت: با تاکید مدیرکل تبلیغات اسلامی و همکاری خوب شورای هیئات مذهبی در تمامی هیئات مذهبی خانه‌های قرآنی شهری و روستایی ثبت خواهیم کرد.

وی از آمادگی هیئات محوری و شاخص برای حضور جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: قرآن کریم نسخه شفابخشی است که خداوند متعال برای درمان هر دردی و آلام روح بشری توسط پیامبر اکرم(ص) فرستاده و مسیر سعادت و نیک بختی را طی می‌کند.

وی از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به خاطر این طرح ارزشمند قدردانی کرد.

انتهای پیام/79007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول