اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

نقش روابط عمومی هدایت‌گری و مدیریت فکری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین نقش روابط عمومی را هدایت‌گری و مدیریت فکری خواند و گفت: روابط عمومی یک نهاد در صورتی می‌تواند موفق عمل کند که کارآمد باشد.

نقش روابط عمومی هدایت‌گری و مدیریت فکری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن صادقی جهانی ظهر امروز در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همان‌ گونه که بالاترین سرمایه یک نظام مردم هستند، ارباب رجوع نیز بالاترین سرمایه یک دستگاه محسوب می‌شود و به همین منظور برقراری رابطه کارآمد و مؤثر میان مردم و سازمان نکته کلیدی در کار روابط عمومی است.

وی افزود: برقراری یک ارتباط مؤثر منوط به آن است که مخاطب بتواند پیام را به همان شکلی که از سوی فرستنده رمزگذاری می‌شود، رمزگشایی کند.

این مسئول ادامه داد: زمانی یک ارتباط درست است که ضمن اعتمادسازی و امید افزایی به جای برجسته کردن کاستی‌ها، نظرات دریافت کننده خدمات به نحو مطلوب به مدیران سازمان منتقل شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین کار رسانه ملی و روابط عمومی‌ها را در رساندن جامعه به آرمان‌های بلند مشترک دانست و تصریح کرد: از آنجا که مخاطب بالاترین آورده یک رسانه است، جذب مخاطب و اعتماد و رضایت او لازمه کار رسانه محسوب می‌شود.

صادقی جهانی با تأکید بر اینکه مشارکت مخاطبان در عملکرد رسانه تأثیر آن را دو برابر می‌کند، عنوان کرد: به همین منظور باید از طریق نظرسنجی ارزیابی دقیق از محیط و مخاطب صورت گیرد و در بررسی و اعمال نتایج آن، به نظر مخاطب بها داده شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با رسانه ملی و بهره‌گیری درست از ظرفیت آن‌ها بسته به توانمندی‌ آنان است، از مسئولان روابط عمومی‌ها خواست برای تهیه اخبار و گزارش‌های عملکرد به آموزش صحیح خبر و تصویربرداری توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با یادآوری اینکه زیرساخت‌ها و اعتبار دریافتی روابط عمومی‌ها را باید به جای هزینه سرمایه تلقی کرد، یادآور شد: این نگاه در کنار یک مدیریت منسجم برای تهیه تجهیزات و تکنولوژی رسانه‌ای می‌تواند موجب تقویت کار روابط عمومی‌ها شود.

انتهای پیام/77011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول