اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری خیریه

تیم هنرمندان به مصاف صبای قم می‌روند / برنده سیمرغ فجر فوتسالی می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتسال هنرمندان و صبای قم در دیداری خیرخواهانه و به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمان محسن پودنکی، قهرمان سابق کشتی کشور به مصاف هم می‌روند.

تیم هنرمندان به مصاف صبای قم می‌روند / برنده سیمرغ فجر فوتسالی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس هیئت مدیره موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت(ع) در جمع خبرنگاران از برگزاری دیدار خیرخواهانه تیم‌های فوتسال هنرمندان و صبای قم خبر داد و گفت: از دو ماه قبل مقدمات برگزاری این مسابقه خیرخواهانه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقه تعامل خوبی با مدیرعامل تیم فوتسال هنرمندان برقرار کردیم، اظهار داشت: علت اصلی برگزاری این مسابقه خیریه گلریزان و جمع‌آوری بخشی از هزینه‌های درمان محسن پودنکی قهرمان سابق کشتی فرنگی ایران و آسیا است.

 

رضا ملکی با اشاره به وضعیت جسمانی محسن پودنکی اظهار داشت: این کشتی‌گیر قمی که دچار ضایعه مغزی شده است در حال حاضر در شرایط جسمی بسیار نامطلوبی به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: این عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با مشکلاتی نظیر تکلم، بلع غذا و مایعات و تعادل جسمانی روبه‌رو شده است اما با توجه به نظرات متخصصان و پزشکان مشاور، امید‌هایی برای درمان او در خارج کشور پیدا شده است.

* 200 هزار دلار هزینه معالجات پودنکی در خارج از کشور

رئیس هیئت مدیره موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت(ع) یادآور شد: گرچه احتمال درمان پودنکی در صورت اعزام به خارج وجود دارد اما اعزام وی به خارج از کشور حدود 200 هزار دلار هزینه در بردارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این قهرمان سابق کشتی کشور با همکاری وزارت بهداشت، فدراسیون کشتی و... در بیمارستان اختر تهران بستری است، اظهار داشت:‌ پودنکی در حال حاضر زیر نظر تیم پزشکی قرار دارد.

ملکی با اشاره به اینکه دیدار خیرخواهانه تیم‌های فوتسال هنرمندان و صبای قم با هدف تامین بخشی از هزینه‌های درمان پودنکی در ورزشگاه دو هزار نفری قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دیدار یکشنبه ششم اسفند ماه ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد حضور مردم همیشه در صحنه قم در سالن دو هزار نفری حیدریان باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با استقبال گسترده مردم قم از این مسابقه بتوانیم تجلیل شایسته‌ای از این قهرمان بزرگ ورزش کشور داشته باشیم، ابراز داشت: این برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم است که مسابقه‌ای خیرخواهانه در این حد و اندازه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت(ع) ابراز داشت: در برگزاری این مسابقه دوستانه استانداری و شهرداری قم، باشگاه فرهنگی و ورزشی صبای قم، صدا و سیما، خیرین ورزش،‌ خانواده کشتی و فوتبال با موسسه رسانه گستر کریمه همکاری می‌کنند.

وی برنامه‌های این مسابقه را تشریح کرد و گفت: در ابتدای این دیدار خیریه برنامه گلریزان است و خیرین با حلقه‌های گل می‌آیند و هدایای خود را تقدیم به قهرمان سابق کشتی فرهنگی کشور می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه بلیط‌های این مسابقه با سه قیمت 20، 50 و 100 هزار ریالی به فروش می‌رسد، اظهار داشت: هر کس به صورت آزادانه مایل باشد می‌تواند هر یک از این بلیط‌ها را تهیه و در این کار خیر شرکت کند.

وی ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با کمک مردم و همه سازمان‌هایی که در این امر خیر شرکت دارند مبلغ قابل توجهی برای کمک به این قهرمان اسبق کشتی کشور جمع‌آوری کنیم تا مقدمات اعزام به خارج وی فراهم شود.

*استاندار قم پا به توپ می‌شود

رئیس هیئت مدیره موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت(ع) به برخی از بازیکنان تیم فوتسال هنرمندان در این دیدار اشاره کرد و گفت: نیما نکیسا، اصغر همت، مهدی امینی‌خواه، برزو ارجمند، حامی، محسن حاجی‌لو، یوسف کرمی، محمدرضا حیدریان و سیدجواد هاشمی از جمله بازیکنان این تیم هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیم فوتسال صبای قم نیز در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان جوان و کادر مدیریتی و فنی حاضر می‌شوند به اضافه اینکه قرار است صمد مرفاوی، محمود فکری، بختیاری‌زاده، محشتم، ویسی، هوشنگ لوینیان، استاندار قم، دهناد معاون استاندار قم، دکتر باقری و... در این دیدار برای صبای قم پا به توپ شوند.

ملکی با بیان اینکه این دیدار از شبکه‌ نور و احتمالا شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد، تصریح کرد: احتمال حضور سیدجواد رضویان، حمید فرخ‌ن‍‍ژاد و پرویز پرستویی در روز این بازی در سالن حیدریان وجود دارد.

انتهای پیام/78010/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول