اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین به مصاف مدعی قهرمانی می‌روند

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، فوتسالیست‌‌های تیم کاسپین قزوین فردا به مصاف مدعی قهرمانی می‌روند.

بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین به مصاف مدعی قهرمانی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کاسپین قزوین در حالی از ساعت 11 صبح در تهران به مصاف تیم قدرتمند پرسپولیس و مدعی نخست قهرمانی می‌رود که در حال حاضر با کسب 18 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

نکته قابل تامل در دیدارهای تیم فوتسال کاسپین قزوین این است که این تیم در دیدارهای خود تا به حال مقابل رقیبان به تساوی نرسیده است و در تمامی دیدارهای خود برابر رقیبان یا پیروز شده و یا متحمل شکست شده است.

شش پیروزی و سه شکست حاصل تلاش فوتسالیست‌های بانوان کاسپین قزوین تا به حال در این رقابت‌ها بوده است که البته این تیم سال گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ را از آن خود کرده است.

بانوان فوتسالیست کاسپین که هفته گذشته در مشهد مقابل تیم آرمان رضای این شهر جشنواره گل به راه انداختند و با نتیجه پرگل 13 بر صفر این تیم را درهم کوبیدند با روحیه‌ای بالا گام به دیدار با پرسپولیس می‌گذارند و همین امر می‌‌‌تواند روحیه شاگردان آمنه محمودی را افزایش دهد.

دیدار با تیم پرسپولیس تهران که سرمربی و بازیکنان تیم ملی را هم در اختیار دارد به نوعی یک دیدار حساس و سرنوشت ساز است و می‌شود با قاطعیت گفت که بانوان فوتسالیست استان قزوین به نوعی رو در روی تیم ملی کشورمان قرار می‌گیرند.

تیم پرسپولیس تهران از شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سمت مربیگری خود سود می‌برد و همین امر به نوعی یک امتیاز ویژه برای بازیکنان این تیم محسوب می‌شود تا با استفاده از فرصت میزبانی تیم کاسپین قزوین را مغلوب کنند و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار که به آن احتیاج مبرمی هم دارند، دست پیدا کنند.

البته باید به این نکته هم اذعان کرد اگر تیم پرسپولیس در ترکیب کادر فنی خود از وجود شهرزاد مظفر استفاده می‌کند، اما تیم کاسپین قزوین هم از وجود مربی با تجربه و ارزشمندی همچون آمنه محمودی سود می‌برد که سال گذشته موفق شد تیم کاسپین قزوین را با نام حجاب نایب قهرمان رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور کند.

اما بدون شک شاگردان آمنه محمودی در تیم فوتسال کاسپین قزوین که این روزها علی‌رغم اینکه سه شکست را مقابل تیم‌های دیگر متحمل شده‌‌اند انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل پرسپولیس تهران دارند و بدون شک در صورتی که بتوانند همان بازی همیشگی و هجومی خود را به کار بگیرند می‌توانند مقابل شاگردان مظفر به برتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول