اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی هر سه نماینده فوتسال تبریز بیرون از خانه

شادی فوتسال تبریز تداوم می‌یابد

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور هر سه نماینده فوتسال تبریز در خارج از خانه بازی خواهند کرد.

شادی فوتسال تبریز تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته دهم دور برگشت لیگ برتر فردا دوشنبه 30 بهمن با برگزاری همزمان تمام بازی‌ها پیگیری شده و هر سه تیم فوتسال تبریز در خارج از خانه به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

دبیری تبریز بهترین تیم هفته بیست و دوم در تهران مهمان تیم میثاق این شهر است. دبیری تبریز هفته گذشته شکست پنج بر یک مقابل صدرنشین را به پیروزی شش بر پنج عوض کرده و سه امتیاز شیرین را از صبای قم کسب کرد.

میثاق تهران با 26 امتیاز تیم هشتم جدول است. میثاق هفته گذشته استراحت داشت اما در آخرین بازی خود با نتیجه 8 بر 5 مغلوب صبای قم شده است.

بازی رفت دو تیم دبیری تبریز با میثاق تهران در تبریز با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافته بود.

 

شهرداری تبریز نیز مهمان تیم فرش آرای مشهد است. شهرداری تبریز در  دور رفت در تبریز دو بر یک مغلوب فرش آرا شد، اما وضعیت این دیدار کاملا متفاوت از بازی دور رفت می باشد. فرش آرا در چندین هفته اخیر به شدت افت کرده و در سه بازی آخر خود  یک تساوی و دو شکست را متحمل شده و در نقطه مقابل نیز شهرداری تبریز 4 پیروزی متوالی مقابل تیم‌های هلال احمر، گاز خوزستان، شهید منصوری و راه ساری کسب کرده و برای  کسب پنجمین برد  پشت سر هم خود به میدان می‌رود.

در حال حاضر شهرداری تبریز با 31 امتیاز در مکان هفتم  و فرش آرا با 32 امتیاز در رده ششم قرار دارند.

هلال احمر نیز در ساوه مهمان شهرداری این شهر می باشد. هلال احمر در دو هفته گذشته با کسب یک تساوی در مشهد و پیروزی بر ارژن شیراز از روحیه مضاعفی برای کسب امتیازات لازم و فرار از خطر سقوط برخوردار است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 6 بر 4 به سود هلال احمر به اتمام رسیده بود. در پایان هفته بیست و دوم هلال احمر با 16 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد و شهرداری ساوه با 22 امتیاز تیم دهم این رقابت‌ها می‌باشد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول