اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر 16 سال به بلژیک

خبرگزاری فارس: مشاور عالی رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تیم فوتسال ناشنوایان زیر 16 سال در تابستان سال آینده برای شرکت در مسابقات این رشته ورزشی به بلژیک اعزام می‌شوند.

اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر 16 سال به بلژیک

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین شمس عصر امروز در بازدید از اردوگاه ترک اعتیاد توسکستان با بیان اینکه جامعه هدف بسیار گسترده است، اظهار داشت: در فدراسیون‎ها فقط به قهرمانی افراد مذکور رسیدگی می‎شود و در رده پایین‎تر خبری از ورزش اختصاصی برای این دسته از افراد نیست.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم لوازم ورزشی برای جامعه هدف از جمله مددجویان، شبانه‎روزی، کارکنان و همه کسانی که معلول هستند، تدارک ببینیم برنامه‎های خوبی در این حوزه پیش‎بینی شده است.

* فوتسال زیر 16 سال، تابستان سال 92 در کشور کرواسی برگزار می‎شود

مشاور عالی رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نخستین مسابقات فوتسال ناشنوایان با حضور 30 تیم از ناشنوایان هفته گذشته در بابلسر انجام شد، خاطرنشان کرد: هفته آینده نیز نابینایان در رشته‎های شطرنج و فوتسال به رقابت خواهند پرداخت.

شمس با تأکید بر اینکه تعمیم و گسترش ورزش در جامعه از اهداف بهزیستی است، تصریح کرد: برای نخستین‎بار در طول تاریخ دو ماه گذشته، دو تیم شبانه‎روزی فوتسال زیر 11 و 13 سال به کشور بلژیک اعزام شدند و این برنامه در تابستان سال آینده در کشور کرواسی برای افراد زیر 16 سال انجام می‎شود.

وی با اشاره به اینکه تمام جامعه هدف را برای ورزش ترغیب می‎کنیم، بیان داشت: با گسترش اردوگاه‎ها، ایجاد و احداث کمپ‎های فرهنگی و ورزشی، ایجاد سالن چندمنظوره، استخر شنا و زمین چمن، سعی داریم تا با امکانات مناسب افراد را جذب ورزش کنیم.

5 استان از اردوگاه فرهنگی ورزشی شرق کشور بهره‎مند می‎شوند

مشاور عالی رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص ایجاد اردوگاه فرهنگی ورزشی شرق کشور در استان گلستان گفت: این اردوگاه استان‎های گلستان، خراسان‎جنوبی، خراسان‎رضوی، خراسان‎شمالی و سیستان و بلوچستان را در برمی‎گیرد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول