اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور آمل در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از حضور نماینده آمل در لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور آمل در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور

فاطمه بوداغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در فصل جاری این رقابت‌ها 16 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند که نماینده مازندران نیز حضور دارد.

وی افزود: تیم هیئت فوتبال آمل به عنوان تنها نماینده فوتسال مازندران با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی در این مسابقات به میدان می‌رود.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم هیئت فوتبال آمل در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های صدیق سرم‌آباده، شهرداری اشکنان و آرسن میناسیان هم‌گروه است.

بوداغی گفت: تیم هیئت فوتبال آمل در بازی نخست خود 9 اسفند در سالن ورزشی امام علی(ع) آباده مهمان صدیق سرم آباده است.

وی همچنین ابراز داشت: تیم هیئت فوتبال آمل در بازی دو خود نیز 17 اسفند در سالن ورزشی پیامبراعظم(ص) آمل میزبان شهرداری اشکنان است و در 24 اسفند نیز در سالن ورزشی انقلاب رشت مهمان آرسن میناسیان است.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران در پایان از صعود دو تیم اول و دوم از چهار گروه به مرحله نهایی افزود: پس از انجام بازی نهایی دو تیم اول و دوم به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول