اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رد و بدل شدن 49 گل در 6 مسابقه

مدعیان قهرمانی فوتسال بانوان قم از سد حریفان خود گذشتند

خبرگزاری فارس: نخستین هفته رقابت‌های لیگ‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم با انجام شش بازی پرگل و پیروزی مدعیان برگزار شد.

مدعیان قهرمانی فوتسال بانوان قم از سد حریفان خود گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، هیئت فوتبال استان قم رقابت‌های امسال لیگ‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های قم را با عنوان جام فجر برگزار می‌کند.

با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت فوتبال استان قم رقابت‌های لیگ‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم در دسته‌های اول و دوم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا قهرمان قم و همچنین تیم‌های صعودکننده از دسته دوم به دسته اول مشخص شوند.

در دسته اول این رقابت‌ها تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی یک انگیزه دیگر نیز دارند و به دنبال این هستند که با به دست آوردن این عنوان جواز حضور در رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در سال آینده را کسب کنند.

به همین خاطر رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی در هفته نخست برخوردار بود و طی آن در شش مسابقه انجام شده در هر دو دسته، در مجموع 49 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که این نشان از انگیزه تیم‌ها و کیفیت بالایی این دوره از بازی‌ها دارد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم در حالی هفته نخست خود را سپری کرد که در دیدارهای برگزار شده این هفته تیم‌های فوتسال بانوان صدرا سیستم و کلوپ نیروگاه (الف) موفق به شکست تیم‌های مقابل خود شدند.

در بازی‌های این هفته تیم مدعی و مطرح صدرا سیستم موفق شد حریف قدرتمند خود تیم کانی یاران شرق خاوران را در جدالی نزدیک و نفس‌گیر با حساب پنج بر سه از پیش رو برداشته و سه امتیاز را از آن خود کرد در حالی که تیم کلوپ نیروگاه (الف) سه بر دو از سد تیم حاجی‌آباد گذشت.

در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم نیز تیم کانی یاران شرق خاوران (ب) در جدال با هلال احمر به برتری پنج بر صفر دست یافت، در حالی که در دیدار پرگل تیم‌های سنگ‌بری مهدی و هلال احمر تیم سنگ‌بری مهدی 11 بر یک حریف خود را در هم کوبید.

اما پرگل‌ترین بازی هفته نخست دیدار تیم‌های فوتسال بانوان کلوپ نیروگاه (ب) و سنگ‌بری مهدی (ب) بود که مهدی با نتیجه 15 بر صفر صاحب برتری شد و بدین ترتیب بازی‌های هفته نخست از لیگ‌های فوتسال بانوان قم به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/خ3/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول