اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دو بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس:‌ دو بانوی فوتسالیست قزوینی با تشخیص کادر فنی تیم ملی بانوان فوتسال کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دو بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی و نصیبه سلطانی دو بانوی شایسته قزوینی در حالی از امروز به همراه دیگر ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی کشورمان آغاز می‌کنند که در سال‌‌های اخیر همواره به عنوان یکی دو بازیکن ثابت از بانوان قزوین در اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان حضور داشته‌اند.

اردوی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در حالی تا هشتم اسفند ‌ماه در تهران برگزار می‌شود که بانوان فوتسالیست استان قزوین با حضور دو ملی‌پوش به نوعی موفقیت ارزشمندی را برای این رشته ورزشی در سطح بانوان استان به دست آورده‌اند و ثابت کرده‌‌اند که شایستگی‌های بانوان کشورمان به مراتب بالاست و آنان می‌توانند روند موفقیت‌های خود را همچنان ادامه دهند.

فاطمه اعتدادی که ماه گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی جام جهانی فوتسال در کشور پرتغال حضور یافته بود توانسته درخشش قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد و از مطرح‌ترین چهره‌های فوتسال قزوین و کشورمان به شمار برود.

اعتدادی که دو سال متوالی عنوان بهترین گل‌زن رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را کسب کرده است در جریان رقابت‌های جام جهانی نیز با وجود اینکه بهترین گل‌زن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بود، تنها بازیکن ارزشمند ایرانی است که موفق شد مقابل تیم قدرتمند برزیل برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

حضور این بازیکن ارزشمند قزوینی در تیم فوتسال کاسپین قزوین در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و گل‌زنی‌های دوباره وی در این رقابت‌ها نشان داده است که اعتدادی همچنان به دنبال پیشرفت بالاتر است و به طور حتم با تلاش بیشتر و انگیزه بالایی که از این بانوی شایسته قزوینی سراغ داریم، وی می‌تواند سال‌های زیادی در تیم ملی به عنوان یک بازیکن بزرگ و گل‌زن افتخارآفرینی کند.

به هر حال رشته فوتسال در ورزش بانوان قزوینی در این سال‌ها از موفقیت‌های بالایی برخوردار بوده است که عنوان سومی و نایب قهرمانی بانوان ارزشمند قزوینی در ترکیب تیم کاملاً بومی حجاب قزوین در دو سال گذشته ثابت کرد که در صورت دادن بهای بیشتر به بانوان فوتسالیست، بانوان این رشته ورزشی می‌توانند در سطح کشور و رقابت‌های برون مرزی در ترکیب تیم ملی فوتسال زنان کشورمان بدرخشند.

انتهای پیام/77004/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول