اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب دسته‌های اول و دوم

9 تیم برای قهرمانی در فوتسال بانوان قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با رقابت 9 تیم مدعی برگزار می‌شود.

9 تیم برای قهرمانی در فوتسال بانوان قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 45 هیئت در رشته‌های مختلف ورزشی بخش آقایان در قم فعالیت می‌کنند، نزدیک به 35 هیئت ورزشی در بخش بانوان فعال هستند و بانوان ورزشکار قمی در عرصه قهرمانی و همگانی حضور گسترده‌ای در میادین مختلف دارند.

کسب دو عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال دختران نوجوان و همچنین بانوان بزرگسال باشگاه‌های کشور موجب شد تا قم در فوتسال بانوان خود را به عنوان استانی نوظهور اما موفق و پدیده معرفی کند و دختران فوتبالیست و فوتسالیست قم کانون توجه مربیان تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف قرار بگیرند.

در این راستا اقدام هیئت فوتبال استان قم با تلاش بخش بانوان این هیئت در برگزاری همه ساله رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های استان قم تحسین‌برانگیز بوده و زمینه‌ساز بروز استعدادهای دختران قمی و درخشش آنها در رقابت‌های مختلف کشوری و تیم‌های ملی شده است.

نتیجه برگزاری مسابقات لیگ فوتسال ویژه بانوان در استان قم راهیابی سه دختر فوتبالیست قمی به تیم ملی رده سنی زیر 16 سال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی دختران آسیا است و مروارید نصر، فاطمه سادات موسوی و حدیث قره بیگلو برای تیم ملی در مرحله مقدماتی که در سریلانکا برگزار شد به میدان رفتند.

تمام آنچه که به عنوان خوبی‌های برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم گفته شد، بخش بانوان هیئت فوتبال استان قم را مجاب به برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ بانوان کرد و این مسابقات با رقابت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی آغاز شد.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم فوتسال بانوان قم در حالی آغاز شد که این بازی‌ها در سالن ورزشی بوستان نرگس به انجام می‌رسد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت فوتبال استان قم، این مسابقات با توجه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر با حضور چهار تیم در دسته اول و پنج تیم در دسته دوم برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های بانوان حاجی‌آباد، کانی یاران شرق خاوران، صدرا سیستم و کلوپ نیروگاه برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

همچنین در مسابقات قهرمانی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم تیم‌های هلال احمر، سنگ‌بری مهدی، کانی یاران شرق خاوران 2، پور احمدیان و کلوپ نیروگاه 2 برای کسب جواز صعود به لیگ دسته اول بانوان قم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78003/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول