اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان خبر داد

برگزاری رقابت‌های فوتسال بانوان داماش گیلان در تهران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: در جریان هفته هشتم از دور رفت لیگ برتر فوتسال و هفته نوزدهم از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، داماش در تهران و ملوان در انزلی مسابقه می‌دهند.

برگزاری رقابت‌های فوتسال بانوان داماش گیلان در تهران

پوران واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار تیم‌های گیلانی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان کشور، اظهار کرد: در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم فوتسال داماش گیلان صبح پنج شنبه 19 بهمن ماه جاری در سالن شهربانوی تهران با پرسپولیس مسابقه می‌دهد.

به گفته وی، مهدیه رشیدی رنجبر، وحیده رنجبری، روشنک درویش‌زاده و لیلا آقاجانلو قضاوت این مسابقه را به‌ عهده دارند.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان ادامه داد: در جدول رده‌بندی تا پایان هفته ششم، تیم ملی فوتسال بانوان حفاری اهواز از هفت بازی با 19 امتیاز در صدر جدول است و تیم‌های پرسپولیس تهران با 18 امتیاز و داماش گیلان با 15 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

به گفته وی، در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم‌های صنعت نفت آبادان، ملی حفاری اهواز، داماش گیلان، تربیت بدنی فسا، شورای شهر نوشهر، کاسپین قزوین، تربیت بدنی شهریار، پرسپولیس تهران، متین وارنای ورامین، صنایع شمشاد دلیجان، آرمان رضای خراسان و مس پارس حضور دارند.

*مسابقه قوی سفید انزلی در ورزشگاه تختی این شهر

واحدی با اشاره به برگزاری مسابقات بانوان ملوان بندر انزلی با هیئت ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر، اذعان کرد: بانوان فوتبالیست ملوان در جریان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در هفته نوزدهم و نهم از دور برگشت ساعت 10 صبح روز جمعه 20 بهمن ماه جاری در انزلی با هیئت ارومیه مسابقه می‌دهند.

وی درباره جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بیان کرد:  شهرداری بم از 18 بازی با 49 امتیاز در صدر قرار دارد و ملوان بندرانزلی با 45 امتیاز در مکان دوم است و آینده‌سازان میهن با 30 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

به گفته این مسئول، تیم هیئت ارومیه نیز با 16 امتیاز در مکان دهم جدول یازده‌ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به دیدار ملوان در هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در ورزشگاه تختی سیرجان، خاطر نشان کرد: ملوان در هفته گذشته به مصاف فولادنورد رفت که در نهایت این مسابقه را با نتیجه پنج بر یک به سود خود به پایان رساند.

واحدی، ترکیب ملوان در این مسابقات را زمرد سلیمانی، ستاره حبیب‌زاده، یاسمن فرمانی، فریبا اصلی، سارا قمی، افسانه اقبال، پرناز زادحسین علی، مهسا پور محمدیان، مینا قنبرزاده، معصومه حسرتی، پگاه نوری، فروغ موری، مژده وثوق و مینا هاشمی بیان کرد.

وی اضافه کرد: مریم ایراندوست به عنوان سرمربی، مژده ایراندوست مربی و یلدا سلیمانی سرپرست تیم ملوان بندرانزلی را به ‌عهده دارند.

*لغو دیدار معوقه ملوان انزلی به دلیل بازی تدارکاتی تیم‌ملی

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان از لغو دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته نخست از دور برگشت توسط کمیته بانوان فدراسیون خبر داد و یادآور شد: مسابقه معوقه ملوان بندرانزلی و پاس همدان از هفته نخست دور برگشت به دلیل بازی تدارکاتی و اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از تاریخ 23 بهمن ماه جاری به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول