اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

ضرورت برخورداری قشر پیشکسوت از توان جوانان

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: برخورداری قشر پیشکسوت از توان جوانان امری ضروری است.

ضرورت برخورداری قشر پیشکسوت از توان جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که ظهر امروز با حضور محمدصادق اکبری، معاون وزیر ورزش و جوانان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بر ضرورت استمرار و پیگیری این جلسات به منظور رفع مشکلات جوانان تأکید کرد.

عجم با اشاره به اینکه مسائل مربوط به جوانان و بهره‌مندی از نیروی جوانی آنان دغدغه تمام دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: برقراری تعامل دو سویه میان جوانان و پیشکسوتان با هدف استفاده قشر جوان از تجربه پیشکسوتان و برخورداری قشر پیشکسوت از توان جوانان امری ضروری است.

وی ادامه داد: استان قزوین در زمینه برنامه‌ریزی برای قشر جوان نیز همچون سایر عرصه‌ها قابلیت‌های فراوان و اقدامات منحصر به فردی از خود نشان داده است که نمونه‌های آن در کشتی، تیراندازی و سایر رشته‌های ورزشی مشهود بوده و این نشانگر توجه به هر دو بُعد جسمانی و معنوی در برنامه‌ریزی‌هاست.

این مسئول با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از امور کشور در دست جوانان است، بیان داشت: جوانان با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

عجم ادامه داد: در استان قزوین شرایط مناسبی برای حضور جوانان فراهم است و دستگاه‌های مربوطه نیز باید با برنامه‌ها و نظرات تازه، از ظرفیت‌های قشر جوان برای داشتن یک جامعه ورزیده استفاده کنند.

انتهای پیام/77011/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول