اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی دماوند تاکید کرد

استفاده از ظرفیت مدارس برای اشاعه فرهنگ اسلامی میان جوانان

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: یکی از راه‏های اشاعه فرهنگ ناب اسلامی در میان نسل جوان انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت مدارس است.

استفاده از ظرفیت مدارس برای اشاعه فرهنگ اسلامی میان جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، زهرا اولادی صبح امروز در نشست شماری از دست‏اندرکاران فرهنگی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با بررسی موضوع استفاده از ماهواره، این نتیجه کسب شد که استفاده از این وسیله بیش از گذشته در میان خانواده‏های دماوندی رواج یافته است.

وی ادامه داد: خانواده‏هایی از این وسیله استفاده می‏کنند که شاید در ظاهر به فکر ابتدایی اطرافیانش نیز خطور نکند. رواج استفاده از ماهواره در دماوند به یکی از دغدغه‏های فکری دلسوزان شهرستان تبدیل شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی دماوند افزود: این پرسش مطرح است که خروجی‏ نشست‏های شورای فرهنگ عمومی تا چه حد در حل مسائلی از این دست مؤثر واقع می‏شود. باید پرسید که آیا فعالیت ما مقابل تلاش‏های گسترده دشمنان اسلام و انقلاب در چارچوب راه‏اندازی سایت‏های اینترنتی و شبکه‏های ماهواره‏ای کافی است؟

اولادی اضافه کرد: یکی از راه‏های اشاعه فرهنگ ناب اسلامی در میان نسل جوان انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت مدارس است. آموزش و پرورش به عنوان متولی بخش عمده‏ای از جامعه تأثیرپذیر یعنی جوانان و نوجوانان دانش‏آموز دارای نقش بسزایی در اصلاح رفتارهاست.

وی گفت: اما نباید کنار کشید و همه انتظارات را از این مجموعه طلب کرد؛ بلکه باید برای کمک به این نهاد وارد گود شد.

انتهای پیام/2568/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول