اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

نوجوانان رانده شده از خانواده‌ بهترین طعمه توزیع کنندگان موادمخدر

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: فعالان عرصه مواد مخدر در کمین نوجوانان و جوانان رانده شده از خانواده هستند تا بتوانند آنان را معتاد کرده، سپس در مسیر دسترسی به اهداف خود از آنان بهره‌برداری کنند.

نوجوانان رانده شده از خانواده‌ بهترین طعمه توزیع کنندگان موادمخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد فرامرزی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران نقش والدین در کاهش آسیب‌های اعتیاد به موادمخدر را اساسی دانست و اعلام کرد: والدین با برخوردها و مراقبت‌های صحیح از فرزندان می‌توانند زمینه‌های گرایش به موادمخدر را از بین ببرند.

وی افزود: کمبودهای عاطفی و عدم ابراز علاقه و توجه والدین به فرزندان عمده‌ترین عامل گرایش جوانان به موادمخدر است. 

فرامرزی تاکید کرد: والدین هوشیار باشند و با فرزندان خود به خصوص در دوران نوجوانی روابط عاطفی برقرار کنند و به هیچ وجه اجازه ندهند برای فرزندان خلأ‌های عاطفی به وجود آید.   

وی گفت: فعالان عرصه مواد مخدر در کمین نوجوانان و جوانان رانده شده از سوی خانواده هستند تا بتوانند در مرحله نخست آنان را معتاد کرده، سپس در مسیر دسترسی به اهداف خود بهره‌برداری کنند.

این مقام انتظامی تفاوت سلیقه و علاقه موجود بین نسل فرزندان و والدین را طبیعی دانست و گفت: والدین اجازه ندهند این اختلاف سلیقه‌ها در محیط خانواده باعث ایجاد فاصله بین فرزندان و والدین شود و در مواقع بحرانی و اختلافات جزئی به هیچ و جه فرزندان خود را تنها نگذارند و همواره حامی و یار و یاور آنان باشند. 

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی از والدین خواست همواره جوانان خود را زیر چتر حمایتی خود قرار داده، نیازهای عاطفی آنان را مدنظر قرار دهند و امور خانوادگی را با مشورت خواهی از آنان انجام دهند.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول