اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد

پیش‌بینی جمع‌آوری 14 میلیارد ریال از جشن عاطفه‌ها در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال در جشن عاطفه‌ها 14 میلیارد ریال از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قزوین جمع‌آوری ‌‌شود.

پیش‌بینی جمع‌آوری 14 میلیارد ریال از جشن عاطفه‌ها در قزوین

هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌شود به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در جشن عاطفه‌ها به ارزش 14 میلیارد ریال اعم از کالاهای نقدی و غیرنقدی از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قزوین جمع‌آوری ‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 11 میلیارد ریال اعم از کالاهای نقدی و غیرنقدی از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قزوین جمع‌آوری ‌شده است، عنوان کرد: مردم قزوین در این جشن کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان را با هدف احسان و نیکوکاری به محرومان جامعه در این پایگاه‌ها اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین متذکر شد:‌ سال گذشته کمک‌های نقدی و غیرنقدی افراد نیکوکار و خیران قزوینی به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها تا پایان سال 91 به محرومان و مستضعفان جامعه اهدا شد.

این مسئول اذعان داشت: امسال پیش‌بینی‌ می‌شود کمک‌های نقدی و غیرنقدی افراد نیکوکار و خیران قزوینی به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها با 27 درصد افزایش به 14 میلیارد ریال برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه هر ساله برای کمک به مستضعفان جامعه در جشن عاطفه‌ها حضور چشم‌گیری دارند، اظهار داشت: مردم نیکوکار و خیران قزوینی در این جشن با هدف حس نوع‌دوستی و انفاق به این محرومان کمک‌های مطلوبی می‌کنند.

صفری خواستار شد: امسال افراد نیکوکار و خیران قزوینی در جشن عاطفه‌ها کمک‌های نقدی خود را افزایش دهند تا اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بتواند کالاهای اساسی و ضروری جامعه هدف مددجویان زیر پوشش این اداره کل را در شب عید تأمین و با این اقدام آنان را خوشحال کند.

این مسئول با بیان اینکه دو هزار و 700 نفر یتیم زیر پوشش اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین هستند، افزود: همچنین این اداره کل 50 هزار نفر از مددجویان قزوینی را زیر پوشش دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به اینکه اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بانک اطلاعات مددجویان زیر پوشش را دارد و اسامی آنان را در این بانک ثبت کرده است، اذعان داشت: مسئولان مربوطه در این نهاد با جمع‌آوری کمک‌های مردمی افراد نیکوکار قزوینی از  جمله کالاهایی مانند کیف، کفش، لباس،‌ مواد غذایی و پروتئینی در پایگاه‌ها را تا پایان سال جاری بین جامعه هدف توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی را در مناطق مختلف استان قزوین از جمله روستاها، شهرها،‌ بخش‌ها، شهرستان‌ها به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری جمع‌آوری می‌کنند، ابراز داشت: این کمک‌ها در هر منطقه‌ای که جمع‌آوری می‌شود به نیازمندان همان منطقه تا پایان سال جاری با حفظ کرامت و عزت نفس انسانی توزیع می‌شود.

صفری ادامه داد: افراد نیکوکار و خیران قزوینی به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه در شب عید کمک می‌کنند تا آنان نیز در این ایام بتوانند کالاهای مورد نیازشان را خریداری و تأمین کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از اقشار مختلف جامعه برای شرکت در جشن عاطفه‌ دعوت کرد و گفت: مردم خیر استان قزوین همیشه در این جشن مشارکت خوبی را داشته‌اند و امسال نیز نسبت به سال گذشته حضور پرشکوه‌تری خواهند داشت.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول