اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

شهدا ولایت‌پذیر‌ محض بودند/دشمن همیشه ناکام است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: عشق به و‌لایت و ولایت‌پذیری محض‌ از ویژگی‌های بارز شهدا است.

شهدا ولایت‌پذیر‌ محض بودند/دشمن همیشه ناکام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محمد سعادت عصر امروز در یادواره سرداران، 120 شهید و دو شهید گمنام بخش کشکوئیه عشق به و‌لایت و ولایت‌پذیری محض را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و اظهار داشت: شهدای انقلاب ما تمام نیرو و توان و رزم و پیکار خود را با عشق به ولایت عجین کرده بودند و این امر موجب فتح تمام‌ میدان‌های نبرد شد.

وی ‌گفت‌: دشمن می‌خواهد این انقلاب را درهم بشکند و از ما بگیرد، اما ایستادگی و اقتدار مردم و در خط رهبری بودن آنان تمام نقشه‌های آنان را خنثی کرده و به هیچ کدام از اهدافشان نرسانده است.

سعادت برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ شهادت، پایداری و استقامت در جامعه دانست و بر پربار کردن این برنامه‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محرابی‌زاده امام جمعه کشکوئیه نیز در این مراسم از شهدا به عنوان سرمایه‌های گران‌قیمت اسلام و انقلاب یاد کرد و افزود: مزار شهدای ما دارالشفاست و هر کدام از این شهدا خود به عنوان مربی و چراغ راه ما در جامعه هستند که باید با پیروی از راه و اهدافشان انقلاب را حفظ کنیم و پاسدار خونشان باشیم.

انتهای پیام /80016/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول