اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه:

فداکاری شهدا را با دفاع از ولایت ادا کنیم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت: باید محکم بایستیم و از انقلاب و ولایت دفاع کنیم تا شاهد ادای بخشی از فداکاری شهدا، خانواده آنان، رزمندگان، جانبازان و آزادگان باشیم.

فداکاری شهدا را با دفاع از ولایت ادا کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سردار حمید سرخیلی جمعه‌شب در محفل یاد یاران به یاد 84 شهید سرافراز بخش طغرالجرد این شهرستان اظهار داشت: در حالی که خانواده شهدا اشک خود را به گونه‌ای نگه داشته‌اند تا دشمن شاد نشود، اما مردم صبور ایران با تمام وجود یاد و خاطره شهیدان را گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: تمام دنیا پشت سر صدام بودند و بهترین و مجهزترین امکانات نظامی را در اختیار او قرار داده بودند، اما شهیدان تمام دارایی و زن و بچه خود را رها کردند و رفتند، در حالی که می‌توانستند، بمانند و به راحتی زندگی کنند، اما آنها رفتند تا اسلام و انقلاب حفظ شود و به وعده خداوند و قرآن تا پای جان از اسلام حمایت کردند و در نهایت پیروز شدند.

سرخیلی خاطرنشان کرد: در حالی که بیش از چندین کشور دنیا در مقابل ملت ایران ایستاده بودند و ما از کمترین امکانات نظامی برخوردار بودیم، اما بسیجیان و رزمندگان به خاطر حفظ انقلاب و ولایت به سوی میادین نبرد شتافتند.

وی تصریح کرد: تکنولوژی دشمن هر چه باشد، بچه‌های ایران چون ایمان و اعتقاد به خداوند، اسلام و انقلاب دارند و می‌دانند دشمن لحظه به لحظه ما را رصد می‌کند، اما با اراده قوی و پولادین کارها و فعالیت‌های خویش را با تمام وجود ادامه می‌دهند.

سرخیلی عنوان کرد: رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) هشت از سوی سپاه پاسداران به یاد شهدا در حال برگزاری است، بنابراین باید محکم بایستیم و از انقلاب و ولایت دفاع کنیم تا شاهد ادای بخشی از فداکاری شهدا، خانواده آنان، رزمندگان، جانبازان و آزادگان باشیم.

حجت‌الاسلام علی درستکار با استناد به آیات و روایات به مقام شهید و شهادت در اسلام اشاره کرد و افزود: شهید یکی از اسمای الهی است و در واقع شهدا شاهد و ناظر بر جامعه هستند و ما باید در فردای قیامت در پیشگاه عدل الهی در مقابل آنان جوابگو باشیم.

وی در پایان یادآور شد: شهدا از میان جامعه برخاسته‌اند؛ از جمع خانواده‌های روستایی که بی‌پیرایه بودند و رفتند تا جاودانه بمانند که به فرموده شهید آوینی پندار ما این است که شهدا رفتند و ما مانده‌ایم، اما باید بگوییم که شهدا مانده‌اند و زمان، ما را با خود برده است، بنابراین شهدا برای همیشه جاودان و ماندگار شده‌اند.

انتهای پیام/80012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول