اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان:

مردم بانشاط‎تر از گذشته زیر چتر ولایت هستند / مسئولان از قافله عقب نیفتند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مردم بانشاط‎تر از گذشته زیر چتر ولایت هستند، گفت: مسئولان سه قوا باید خودشان را برسانند تا از قافله عقب نیفتند.

مردم بانشاط‎تر از گذشته زیر چتر ولایت هستند / مسئولان از قافله عقب نیفتند

حجت‎الاسلام قنبر اکبری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با مطالعه تاریخ می‎بینیم در مقاطعی، نبی مکرم اسلام (ص) و بعد از آن ائمه معصومین (ع) به عنوان رهبران الهی و امام امت در راس هرم بودند ولی مردم آن زمان، پای کار نبوده و فهم و درک دقیقی از اسلام، جایگاه اسلام و حکومت اسلامی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در مقطعی از تاریخ و در دوران مشروطه، مردم پایبند حکومت اسلامی بودند اما مسئولان مشکل داشتند، اضافه کرد: از سال 1357 که نهضت امام راحل به پیروزی رسید بین مردم و رهبر جامعه، اتحاد و همدلی حاکم شد و بعد از 34 سال مردم ما در زیر چتر ولایت در 22 بهمن بانشاط‎تر از گذشته نشان دادند که پایبند به این انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

* مسئولان باید به مشکلات مردم و نظام رسیدگی کنند

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مسئولان سه قوا نسبت به رهبر معظم انقلاب و مردم عقب‎تر هستند متذکر شد: مسئولان سه قوا باید خودشان را برسانند تا از قافله عقب نیفتند.

اکبری با تصریح اینکه امت و امام امت، انتظار مدیریت کلان را از مسئولان ندارند ابراز داشت: قوا باید به اجرای صحیح قوانین در جامعه مبادرت کنند لذا اگر این وظایف به خوبی، به‌موقع و بابصیرت محقق نشود یقیناً زمینه اختلاف فراهم خواهد شد.

وی در خصوص ضرورت وحدت بین سران قوا گفت: وحدت یکی از ضروریات است و کسانی که با رای مردم و تنفیذ حکم مقام معظم رهبری عهده‎دار مسئولیت شدند باید به مشکلات مردم و نظام رسیدگی کنند.

* مقام معظم رهبری، روح حاکم بر قوانین هستند

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نظام اسلامی یک مجموعه منظم است متذکر شد: اگر قرار است در این مجموعه منظم، وحدت، یکدلی و هماهنگی وجود نداشته باشد هیچ وقت این مجموعه، فعال نخواهند بود و در فعالیت آنها نقص وجود دارد.

اکبری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری، روح حاکم بر قوانین هستند تصریح کرد: معظم‎له با رصد قوا، اختلاف سلیقه‎ها را به مسئولان گوشزد کرده و برای رفع آن تذکراتی می‎دهند که مسئولان باید به آن اهتمام بورزند.

وی با بیان اینکه باید ببینیم اختلاف سلیقه در سران قوا از چه چیزی نشات می‎گیرد افزود: اختلاف سلیقه گاهی به خاطر مسائل قانونی یا کارشناسی است، گاهی برای هوا و هوس و رسیدن به میز و صندلیِ قدرت و پست و مقام است که این نوع اختلافات را مردم و رهبری متوجه می‎شوند.

* برخی از مسئولان در مقابل زر و زور و قدرت باختند

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه هضم تحریم برای مردم راحت است عنوان کرد: وقتی مردم با وجود این همه گرانی، پای نظام خود محکم ایستاده‎اند، معلوم می‎شود که آنها بین نظام و خوراک، تفاوت قائلند همچنانکه در حادثه کربلا سه روز آب را بر روی یاران اباعبدالله (ع) بستند، یاران امام جان دادند ولی از آرمان‎های خود عقب‎نشینی نکردند.

اکبری افزود: اما برخی از مسئولان، خود را در مقابل زر و زور و قدرت یا باختند و یا آنقدر مشغله دارند که یادشان رفته چه مسئولیتی دارند؟!

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید نگاه‎شان به ولایت فقیه باشد تا اختلافات کم شود متذکر شد: از مسئولان انتظار می‎رود توجه به ولایتمداری و ولایت‌پذیری را در مقام عمل و نه در مقام بیان و گفتار داشته باشند.

انتهای پیام/2307/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول