اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مسئولان درس ولایت‌مداری را از مردم یاد بگیرند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در سخت‌ترین شرایط حامی ولایت و ولی‌ امر خود بوده و در این زمینه از مسئولان چندین گام جلوتر هستند.

مسئولان درس ولایت‌مداری را از مردم یاد بگیرند

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مردم ایران از زمانی که قیام خود را علیه حکومت‌های استبدادی با هدف استقرار یک نظام دینی آغاز کردند، تا به امروز فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: مردم ولایی ایران از سال 42 به بعد که راه خود را پیدا کرده و به صورت واحد و متحد تحت هدایت مرجعیت معظم شیعه علیه حکومت طاغوت قیام کردند، هرگز از حمایت ولایت دست برنداشتند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرکت در مسیر ولایت مهمترین دلیل موفقیت ایران اسلامی طی 3 دهه اخیر است و هرگاه امام خمینی (ره) و یا رهبری عظیم‌‌الشان انقلاب از مردم برای حضور در صحنه‌ای دعوت کردند، ملت ایران بدون درنگ به فرمان ولی امر خود لبیک گفته و در صحنه حاضر شدند.

رهبر افزود: مسئولان کشور در هر جایگاه و سمتی که قرار دارند باید درس ولایت‌مداری را از ملت ایران فراگیرند و مطمئن باشند که برای این مردم تبعیت از ولایت اصلی با اهمیت است.

* اعتبار مسئولان به ولایت‌مداری آنها است

وی با تاکید بر اینکه مردم به طور دقیق عملکرد مسئولان را زیر نظر دارند،‌ گفت: اعتبار مدیران ارشد و میانی کشور به ولایت‌مداری آنها است و تا زمانی که در راه ولایت حرکت می‌کنند، مردم از آنها حمایت خواهند کرد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت بیان داشت: در سال‌های گذشته برخی از افراد سیاسی خواسته و یا ناخواسته حرکت‌های اشتباهی را مرتکب شدند و بلافاصله این مردم واکنش سختی به آنها نشان دادند.

رهبر در پایان تاکید کرد: بنابراین فعالان سیاسی باید مطمئن باشند که ملت ایران در این زمینه با احدی تعارف نداشته و اجازه نمی‌دهند که گروه‌ها و احزاب سیاسی مسیری غیر از خط ولایت را دنبال کنند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول