اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

زنان سبب ایجاد روحیه در خانواده می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: این زنان هستند که در خانواده روحیه ایجاد می‌کنند بنابراین زنان نقش بسیار ارزشی در خانواده دارند.

زنان سبب ایجاد روحیه در خانواده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی ظهر امروز در نخستین جلسه مشاوران امور بانوان ادارات شهرستان زاهدان در فرمانداری اظهار داشت: خانواده خلاق، خانواده‌ای است که تغییر پذیر و توسعه‌پذیر باشد، خانواده خلاق مبتنی بر تغییر و توسعه در سازمان ذهنی است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت نهاد خانواده در آیات و روایات افزود: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی اساس و پایه اجتماع و جامعه است و زن نقش اساسی و پر ارزشی در این نهاد اجتماعی دارد.

فرماندار زاهدان به تفاوت نقش پدر و مادر در سازمان‌ها و خانواده اشاره کرد و بیان داشت: اگر پدر و مادر مدیر موفقی در سازمان‌ها باشند ولی مدیر لایقی در خانواده نباشند، بنیان خانواده از هم متلاشی می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌ و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: نهاد خانواده و نقش و جایگاه آن در زمره موضوعات حائز اهمیت تمامی مسئولان و برنامه‌ریزان قرار داشته و همواره تلاش شده است تا از طریق تلفیق آرا و دیدگاه‌های منطقی مطابق بابیانات رهبر انقلاب در راستای تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در عرصه‌های اجتماعی اقدامات متعددی صورت پذیرد.

لیلا کدخدایی برنامه جامع تشکیل، تحکیم و تعالی نهاد خانواده و پیگیری روند عملیاتی کردن فعالیت‌ها و اقدامات آن با هدف دستیابی به نهاد مستحکم خانواده را از جمله طرح‌های مربوط به حوزه زنان و خانواده عنوان کرد.

وی بیان کرد: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران اجرایی استان‌ها برخی از مصوبات تاکنون اجرایی نشده که نیازمند تحلیل و ارزیابی است.

انتهای پیام/75002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول