اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قیدار تاکید کرد

پرهیز خانواده‌ها از تجمل‌گرایی/لزوم تامین امنیت و آسایش در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قیدار با اشاره به فرا رسیدن روزهایی پایانی سال بر پرهیز خانواده‌ها از تجمل‌گرایی و اسراف در خانواده‌ها تاکید کرد.

پرهیز خانواده‌ها از تجمل‌گرایی/لزوم تامین امنیت و آسایش در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، حجت‌الاسلام حافظ بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قیدار رحلت جانگداز عالم ربانی، عالم وارسته و مجتهد آگاه، آیت‌الله خوشوقت را تسلیت گفت و اظهار داشت: وی به واقع از معلمان بزرگ عرصه اخلاق بود.

وی در ادامه از خدمات ارزشمند آیت‌الله خوشوقت در عرصه اخلاق تقدیر کرد.

امام جمعه موقت قیدار در ادامه سخنان خود با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی کشورمان در مقابل آمریکا، این افتخارآفرینی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به صدور حکم اعدام برای تنی چند از مفسدان اقتصادی، از برخورد قاطع با اراذل و اوباش قدردانی کرد و ضمن اعلام حمایت از اقدامات شجاعانه قوه قضائیه و نیروهای نظامی و انتظامی بر لزوم تلاش بیشتر برای ثبات امنیت، آسایش و آرامش در جامعه تاکید کرد.

بیگدلی در ادامه سخنان خود برخورد قاطع با اخلالگران و ایجادکنندگان بی‌نظمی در جامعه را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و خرید‌های نوروزی مردم بر ضرورت پرهیز از هر گونه تجمل‌گرایی در خانواده‌ها، رعایت اعتدال و پرهیز از هر گونه کم‌فروشی و گران‌فروشی در جامعه تاکید کرد.

خطیب جمعه موقت قیدار افزود: در این برهه از سال باید ضمن جلوگیری از سوء‌استفاده افراد فرصت‌طلب، بازاریان عزیر به دنبال کسب روزی حلال بوده و از محرومین و مستمندان و نیازمندان جامعه حمایت کنند و با در نظر گرفتن رضای خدا، انصاف را در همه مراحل زندگی به کار گیرند.

وی در ادامه با گرامیداشت روز امور تربیتی بر تربیت صحیح فرزندان از سوی خانواده‌ها با همکاری اولیای مدرسه تاکید کرد.

 بیگدلی در ادامه با اشاره به سالروز انتصاب نخستین رئیس دیوان عالی کشور از سوی امام راحل، از خدمات شهید بهشتی تقدیر و یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت.

انتهای پیام/2308/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول