اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیه‌های آسمانی- 35

خانواده‏های شهدای زن استان سمنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: خانواده‏های شهدای زن استان سمنان در حاشیه نخستین یادواره 13 زن شهید استان تجلیل شدند.

خانواده‏های شهدای زن استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در یادواره شهدای زن استان سمنان، به خانواده 13 زن شهید استان لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود و به منظور تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا تقدیم شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: سلام بر کبوتران عاشقی که بر گوهر خاک نشستند و به افلاک رسیدند و حدیث ایثار، استقامت و شهادت را چون اولین شهیده ولایت حضرت فاطمه (س) سر دادند و ما خاکیان را وارثان و رهروان خود قرار دادند.

اینک به پاسک گرامیداشت و ارج نهادن به مقام والای شهیدان به ویژه شهدای زن استان سمنان ضمن برگزاری «یادواره شهدای زن» فرصت را مغتنم شمرده تا بدین‏وسیله، مراتب تقدیر و تشکر را به شما قهرمانان عرصه ایثار و شهادت تقدیم کنیم.

امید است در ضل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم و زیر بیرق اسلام ناب محمدی(ص) و پیروی از منویات فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای در پاسداری از آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

نخستین یادواره 13 شهید زن استان سمنان، امروز در سالن اجتماعات هلال احمر با سخنرانی فائزه عظیم‌زاده‏اردبیلی، استاد دانشگاه و معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول