اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان باقرشهر با خانواده شهید محمدی دیدار کردند

خبرگزاری فارس: مسئولان شهر باقرشهر با خانواده معزز شهید رئوف محمدی دیدار کردند.

مسئولان باقرشهر با خانواده شهید محمدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به همت امور ایثارگران شهرداری و با حضور مسئولان شهر باقرشهر از خانواده معزز شهید رئوف محمدی دیدار کردند.

در این دیدار که شهردار باقرشهر، جانشین سازمان بسیج ادارات سپاه سیدالشهدا (ع)، مسئول هیئت رزمندگان اسلام، مسئولان بازرسی و حراست شهرداری و مجتبی پرک عضو شورای اسلامی باقرشهر حضور داشتند، یاد و خاطره شهید رئوف محمدی گرامی داشته شد.

پدر شهید در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: نام او به راستی با خصوصیات اخلاقیش همسان بود و در رفتار و گفتار و برخورد با دیگران بسیار رئوف و مهربان بود و با دلسوزی و مهربانی به ناتوانان و درماندگان کمک می‌کرد.  

وی در ادامه افزود: رئوف جوان فعالی بود و به او افتخار می‌کنیم و از خداوند بخاطر داشتن چنین فرزندی شاکر و سپاسگزاریم.

پدر شهید محمدی تصریح کرد: رئوف در مسجد محل و بسیج حضور پیدا می‌کرد و یادم هست که وقتی لباس مقدس سربازی را به تن کرد به من گفت اکنون لیاقت پوشیدن لباس خدمت به اسلام را یافته‌ایم و افتخار می‌کنم که در کنار رزمندگان جان بر کف در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنم و جان خود را در راه اعتلای اسلام و قرآن اهدا می‌کنم و اگر در این راه به شهادت رسیدم یا پیروز شدم به وظیفه‌ام عمل کرده‌ام.

در این دیدار جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ضمن تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب و دفاع مقدس، از صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا و رشادت‌های رزمندگان در طول دوران انقلاب قدردانی کرد و گفت: در تمامی دیدارهایی که با خانواده‌های معظم شهدا داشته‌ایم از صبر و استقامت آنها در مقابل از دست دادن فرزندانشان متحیر شدیم و درس مقاومت و پایداری آموختیم.

وی در ادامه افزود: نعمت همنشینی با خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدر و مادر آنها، لطف بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است.

محمود فخامتی مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر نیز در ادامه بیان کرد: شهید رئوف محمدی در خرداد سال 1346 در باقرشهر دیده به جهان گشود و پس از 19 سال عمر سراسر خیر و برکت در روزی مصادف با هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1365 در منطقه سردشت به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر پاکش پس از تشییع در کنار یاران شهیدش در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا (س)  به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول