اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

جلوی کاهش روابط عاطفی خانواده‏ها گرفته شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه صله‌رحم راهبرد شورای فرهنگ عمومی است، گفت: باید در این شورا با مصوباتی، جلوی کاهش روابط عاطفی خانواده‏ها گرفته شود.

جلوی کاهش روابط عاطفی خانواده‏ها گرفته شود

سعید افشارنادری در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به تشریح اولویت‏های این شورا از منظر خود پرداخت و اظهار داشت: نمونه‏های متعددی از وظایف شورای فرهنگ عمومی به خصوص ترویج منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جامعه مد نظر است.

وی بیان داشت: فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر و هوشمندی و شناخت والای ایشان از کشور و جهان بیان می‏شود و یکی از کارهای شورای فرهنگ عمومی، نهادینه ساختن و تسری این راهکارها در جامعه است.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در ادامه به موضوع صله‌رحم که یکی از دستورکارهای جلسه شورای فرهنگ عمومی دماوند است، اشاره کرد.

افشارنادری اظهار داشت: صله‌رحم یکی از آموزه‏های دینی ماست و شورای فرهنگ عمومی می‏تواند این موضوع را آسیب‏شناسی کند و مشخص شود که کاهش آن ناشی از چه دلایلی است.

وی خاطرنشان کرد: زندگی شهرنشینی، مهاجرت‏ها، رسانه‏ها و استفاده بدون مرز از تکنولوژی‏های روز می‏تواند روابط عاطفی خانواده‏ها را کاهش دهد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: در مقابل باید در محافل عمومی همچون مساجد این موضوع توسط علما مطرح و صله‌رحم به عنوان یک ارزش تقویت شود.

افشارنادری تقویت نمادهای اجتماعی و مذهبی همچون روز مادر و روز پدر را دیگر راهکار تقویت ارتباط عاطفی در جامعه دانست.

انتهای پیام/2568/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول