اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری:

تکمیل طرح‌های آبرسانی به روستاهای خانمیرزا 14.5 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی 9 روستای خانمیرزا در شهرستان لردگان 14 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

تکمیل طرح‌های آبرسانی به روستاهای خانمیرزا 14.5 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسمعلی خدابخشی بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آب روستاهای شهرستان لردگان اظهار کرد: طرح تأمین آب روستاهای جوانمردی، قلعچه و بابا منصور، آبرسانی به دو روستاهای باغ بهزاد و دهنو باغ بهزاد، طرح آبرسانی سلح چین، پروژه تأمین آب روستاهای علی‌آباد و صفی‌آباد و طرح آبرسانی به روستای بردبر از جمله پروژه‌های آبرسانی روستایی این شرکت بوده که در منطقه خانمیرزا در دست اجراست.

وی افزود: احداث سه ایستگاه پمپاژ، 600 متر جاده دسترسی، حفر پنج حلقه چاه، اجرای 360 متر فنس‌کشی، 12 کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال، ساخت یک باب مخزن 500 متر مکعبی در روستای بردبر، شبکه‌‎های برق، تجهیز و راه‌اندازی دو حلقه از چاه‌های حفاری شده  از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این پروژه آبرسانی است.

خدابخشی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق و اجرایی شدن این پروژه تاکنون افزون بر 6 میلیارد و 870 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه را 14 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه افزون بر 7 هزار نفر جمعیت ساکن در 9 روستای این بخش از آب شرب سالم بهره‌مند می‏‌شوند.

وی ساخت مخازن ذخیره و اجرای شبکه آبرسانی داخلی روستاها را از دیگر اقدامات لازم در راستای تحقق این پروژه برشمرد و افزود: اگر چه این پروژه‌ها تکمیل نشده‌اند اما با توجه به نیاز مردم و پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دو طرح آبرسانی مجتمع جوانمردی و روستای سلح چین تأمین آب شده و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز نسبت به تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی آنان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول