اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی صورت گرفت

برگزاری مراسم جشن آبرسانی به روستاهای رستم

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، فرماندار رستم و جمعی از مسئولان محلی، مراسم جشن آبرسانی به 12 روستای شهرستان رستم برگزار شد.

برگزاری مراسم جشن آبرسانی به روستاهای رستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در مراسم جشن آبرسانی به روستاهای شهرستان رستم با اشاره به خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق روستایی اظهار داشت: رشادت‌ها و پشتیبانی‌های گسترده عشایر غیور در هشت سال دفاع مقدس، همواره در اذهان تاریخ باقی می‌ماند و در این راستا نیز دولت از هیچ کوششی برای ارتقای سطح زندگی و رفاهی آنان دریغ نمی‌کند.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران اجرایی آبرسانی به این روستا افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مورد نیاز و اساسی در این منطقه عشایری باشیم.

فیروزآبادی در میان جمع عشایر این منطقه با پوشیدن لباس محلی آنان، به بررسی مسائل و نیازمندی‌های ساکنان منطقه پرداخت و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس برنامه‌های مختلف جشن آبرسانی به 12 روستا با اعتباری بیش از 12 هزار و 544 میلیون ریال نیز برگزار شد.

بر اساس این گزارش همچنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و فرماندار ممسنی، چند طرح فرهنگی و اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مراسم بهره‌برداری از ساختمان پاسگاه دولت‌آباد شهرستان ممسنی با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت‌های تامین امنیت گفت: تمام دست‌اندرکاران این امر باید برای ارتقای حداکثری امنیت مردم تلاش کنند و این مهم در رشد و توسعه همه‌جانبه نقش بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از جمله موضوعات اساسی و حائز اهمیت ما به شمار می‌رود که باید با مشارکت حداکثری مردم و همچنین تامین امنیت حداکثری از سوی دست‌اندرکاران امر همراه باشد.

با حضور فیروزآبادی طرح‌های گازرسانی به روستای جنجان ممسنی، واحد تولید اکسیژن، مجتمع فرهنگی و اداری و پاسگاه دولت‌آباد شهرستان ممسنی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول