اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

پیشرفت 85 درصدی پروژه آبرسانی به صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از پیشرفت 85 درصدی پروژه آبرسانی به شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی پروژه آبرسانی به صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان این شهرستان با قدردانی از همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا در اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر امسال، اظهار کرد: برنامه‌های مدون و همراه با افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی خوبی در دهه فجر امسال در مناطق مختلف شهری و روستایی صومعه‌سرا با همت مسئولان و مردم انجام شد.

وی با بیان اینکه در ایام سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا 51 پروژه عمرانی و تولیدی افتتاح شد، تصریح کرد: برای این تعداد پروژه بالغ بر 11 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار صومعه‌سرا افزود: راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، آب منطقه‌ای و روستایی و صنعت و معدن از جمله پروژه‌های دهه فجر امسال در صومعه‌سرا بوده است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های در دست اقدام صومعه‌سرا ادامه داد: اکنون پروژه‌های شهرستانی و استانی مهمی در حال انجام است که مردم صومعه‌سرا به‌زودی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه پروژه آبرسانی به شهرهای غرب گیلان یکی از پروژه‌های مهم و در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: این پروژه در صومعه‌سرا دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی تصریح کرد: ادامه اجرای پروژه آبرسانی مذکور نیازمند اعتبار جدید برای تسریع در تکمیل آن و در نتیجه انتقال آب شرب سالم به مشمولان است.

این مسئول به اجرای طرح فاضلاب و احداث کمربندی تولم‌شهر صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: طرح فاضلاب صومعه‌سرا با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

به گفته وی، تاکنون 10 کیلومتر از شبکه‌های فرعی و اصلی طرح فاضلاب صومعه‌سرا انجام شده است.

حسینعلی‌زاده از پیشرفت 10 درصدی ساخت کمربندی تولم‌شهر صومعه‌سرا خبر داد و اذعان کرد: کمربندی تولم‌شهر صومعه‌سرا با همت مسئولان و اعتبار کافی برای ادامه کار برنامه‌ریزی می‌شود.

وی، صومعه‌سرا را از شهرستان‌های مهم استان در راستای برخورداری از امکانات و ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان دانست و یادآور شد: 76 درصد مناطق روستایی صومعه‌سرا از گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول