اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان کهور خشک

بزرگ‌ترین مجتمع آبرسانی ریگان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: بزرگ‌ترین مجتمع آبرسانی این شهرستان با عنوان کهور خشک در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از 22 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

بزرگ‌ترین مجتمع آبرسانی ریگان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان جشن بزرگ انقلاب با حضور مسولان شهرستان‌های ریگان و فهرج و با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع و بیان خاطرات انقلاب در سالن میلاد نور شهرستان ریگان برگزار شد و مردم برای توسعه، عمران و آبادانی در این منطقه شکرگزاری کردند.

فرماندار ریگان در این آیین با اشاره به دستاوردهای انقلاب در ریگان گفت: در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته که ما شاهد زدوده شدن گرد و غبار محرومیت از چهره روستاها هستیم.

مجید اعتمادی افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های خوبی در ریگان انجام شده در روستاهای ریگان مهاجرت معکوس داریم به این صورت که مردم از شهر به روستاها می‌آیند.

اعتمادی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در ریگان انجام شده که ساخت 22 واحد آموزشی و ساخت و ساز در روستاها از جمله این فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان متولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: بزرگ‌ترین مجتمع آبرسانی شهرستان ریگان با عنوان کهور خشک در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از 22 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

اعتمادی خاطرنشان کرد: برای این پروژه بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار هزینه و چهار حلقه چاه حفر و تجهیز شده است.

فرماندار ریگان افزود: راه‌اندازی شش سایت اسکان عشایر در مناطق عشایری ریگان و راه‌اندازی شبکه مخابرات، پوشش صدا و سیما، احداث مدرسه و راه‌اندازی چند موتور پمپ کشاورزی از جمله اقدامات صورت گرفته در ریگان است.

اعتمادی از برگزاری جشن کپرزدایی در منطقه سرزه این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این منطقه بیش از 360 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن با اعتبار 40 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی از افتتاح 12 هزار و 500 واحد مسکونی در دهه فجر در شهرستان ریگان خبر داد.

انتهای پیام/80014/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول