اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه کلنگ‌زنی‌های شبکه‌های فاضلاب خوزستان

فاز سوم شبکه فاضلاب شهر شوشتر اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: با اجرای شبکه فاضلاب منطقه گلالک، شش هزار نفر از شبکه مدرن جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار می‌شوند.

فاز سوم شبکه فاضلاب شهر شوشتر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد گفت: با اجرای شبکه فاضلاب منطقه گلالک، شش هزار نفر از شبکه مدرن جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار می‌شوند.                    

وی در خصوص جزییات این طرح عنوان کرد: در این طرح، 12.5 کیلومتر شبکه و خط انتقال اصلی 20 کیلومتر انشعابات با اعتباری بالغ بر 27.2 میلیارد ریال از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی (فروش اوراق مشارکت) به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.        

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان هدف از اجرای این طرح زیست محیطی را جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، سازماندهی و جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه کارون و پیشگیری از آلودگی چاه‌های گلالک عنوان کرد و گفت: اجرای فاز سوم، بخشی از طرح جامع فاضلاب شهر شوشتر است و اجرای مابقی این طرح در فازهای بعدی به مرحله اجرا در می‌آید.

وی انتقال فاضلاب در طرح جامع فاضلاب شهر شوشتر را ثقلی دانست و از مردم این شهر درخواست کرد جهت اجرای کیفی این پروژه در موعد مقرر با خادمان خود در شرکت آبفای خوزستان همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

صنیعی‌نژاد خاطرنشان کرد: جمع خطوط لوله گذاری در طرح جامع فاضلاب شهر شوشتر 160 کیلومتر است که 167 هزار نفر جمعیت را در افق 1315 تحت پوشش قرار خواهد داد.

گفتنی ا‌ست، پیش از این کلنگ فاز اول و دوم اجرای شبکه فاضلاب شهر شوشتر در منطقه شوشتر قدیم (شوشتر مرکزی) و مناطق شهرک اندیشه، علم‌الهدی، شهرک ساحلی توسط تلاشگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان از محل مشارکت‌های مردمی (فروش اوراق مشارکت) به زمین زده شد و عملیات اجرایی در این منطقه در حال اجرا است.

انتهای پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول