اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

کلنگ شبکه جمع‌آوری فاضلاب قهجاورستان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: کلنگ شبکه جمع‌آوری فاضلاب قهجاورستان با 800 میلیون تومان اعتبار به زمین زده شد.

کلنگ شبکه جمع‌آوری فاضلاب قهجاورستان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر قهجاورستان اظهار کرد: مردم در اقصی نقاط استان خواهان برخورداری از شبکه فاضلاب هستند که محدودیت منابع مالی مانع از اجرای این پروژه در تمام نقاط استان شده است.

این مسئول افزود: از آنجایی که مردم قهجاورستان چند سالی است که درخواست بهره‌مندی از شبکه فاضلاب داشته‌اند، اجرای این پروژه با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی و همکاری مسئولان امر در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بهمن ماه سال جاری کلید خورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اضافه کرد: پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب قهجاورستان در کمیسیون 215 جزء طرح‌های 92 قرار گرفت و با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات ملی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای فاز اول این پروژه که هفت کیلومتر است، 800  میلیون تومان از اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب استان در نظر گرفته شده و برای اجرای فازهای بعدی پروژه شبکه فاضلاب قهجاورستان از اعتبارات جاری و تملک دارایی و سرمایه‌ای آبفای استان هزینه می‌شود.

امینی متذکر شد: اجرای این طرح با هدف ارتقا سطح بهداشت عمومی منطقه و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در دستور کار قرار گرفت و با اجرای این پروژه 15 هزار نفر از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن مهر اذعان داشت: در سال‌های اخیر خدمات رسانی به واحدهای مسکن مهر یکی از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب بوده است که در این زمینه آب‌رسانی به واحدهای مسکن مهر قهجاورستان که به طول 8 کیلومتر بوده با هزینه‌ای افزون بر 800 میلیون تومان انجام گرفت.

انتهای پیام/2301/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول