اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم تاکید کرد

نظارت بر اجناس گران‌قیمت پزشکی در شبکه بهداشتی دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: اجناس گران‌قیمت و مهم مثل مواد مصرفی رادیولوژی، دندانپزشکی، پزشکی و مصالح ساختمانی حتماً قبل از مصرف باید به رویت مسئول انبار کالا برسد.

نظارت بر اجناس گران‌قیمت پزشکی در شبکه بهداشتی دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اداری شبکه بهداشت دیلم اظهار داشت: باید آسیب‌های سلامت کارپردازی را شناسایی و راهکارهای مناسب برای حفظ سلامت اداری این واحد و پیشگیری از وارد آمدن آسیب به سیستم ارائه کنیم.

ناصری افزود: گذاشتن محدودیت ریالی برای کالاهای مصرفی با قیمت پایین و محدودیت زمانی از تاریخ خرید کالا تا تحویل حواله مستقیم به عنوان یک راهکار خوبی برای پیشگیری از آسیب به سیستم است.

ناصری از مسئولین امور عمومی و امور مالی شبکه خواست تا اجناس مصرفی و فوریتی شبکه و مراکز را تفکیک کرده و نتیجه را در جلسه بعدی ارائه کنند.

وی گفت: اجناس گران‌قیمت و مهم مثل مواد مصرفی رادیولوژی، دندانپزشکی، پزشکی و مصالح ساختمانی حتماً قبل از مصرف باید به رویت مسئول انبار کالا برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم فاصله زمانی برای رسید انبار برای اجناس مصرفی را یک هفته و برای مواد غیرمصرفی و کالاهای پزشکی و دندانپزشکی را دو هفته تعیین کرد.

ناصری از مسئول امور مالی شبکه خواست ماهیانه 10 درصد رسید یا حواله‌های مستقیم را به صورت راندم بررسی کند.

وی از دبیر جلسه خواست تا مصوبات جلسه را پیگیری و فاصله برگزاری جلسات را کمتر کند.

دبیر کمیته سلامت اداری شبکه بهداشت و درمان دیلم نیز در ادامه این نشست گفت: مشکلات سیستمی و خطاهای شخصی کارپردازان از عمده‌ترین مشکلات در بحث نقاط آسیب‌پذیر کارپردازی است.

حسن عطارزاده در ادامه به تشریح نقاط آسیب پذیر کارپردازی پرداخت و تعدادی از خطاهای سیستمی و شخصی کارپردازی را به تفکیک بیان کرد.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول