اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین:

آموزش‌های بهداشتی به سربازان وظیفه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین بر ارایه آموزش‌های بهداشتی به سربازان وظیفه تأکید کرد و گفت: آموزش‌های بهداشت سلامت جسم و روان باید به صورت ماهیانه و با برنامه‌ریزی‌های دقیق برای سربازان وظیفه برگزار شود.

آموزش‌های بهداشتی به سربازان وظیفه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حسن نورمحمدی در جریان برگزاری دوره‌های آموزش سلامت سربازان وظیفه اظهار داشت: آشنایی با مسائل بهداشت فردی و جمعی کمک بسزایی به سلامتی آن‌ها خواهد کرد و به هر میزان اطلاعات و دانش سربازان در این زمینه افزایش یابد می‌توانند در مواجه با افراد بیمار و مسائل بهداشتی آگاهانه رفتار کرده و به این وسیله سلامتی خود و اطرافیان را حفظ کند.

وی افزود: مجموعه آموزش‌های ارایه شده در این دوره، شامل آشنایی با بیماری‌های واگیردار، ویروسی و بیماری‌های پرخطر مانند ایدز و هپاتیت و چگونگی پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها است.

نورمحمدی بیان کرد: با توجه به پایین بودن سن سربازان و عدم آموزش جامع موارد بهداشتی در پیش از دوران خدمت سربازی این وظیفه بر عهده واحد بهداشت و درمان است و در واقع با این اقدام پیشگیرانه، زمینه از بین رفتن آسیب‌های احتمالی در دوران خدمت و پس از آن نیز فراهم می‌شود.

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین تصریح کرد: با توجه به محیط زندگی جمعی در زندان و احتمال سرایت بیماری‌ها، باید سربازان و همچنین تمامی افراد حاضر در مجموعه، دانش لازم را در برخورد با مسائل بهداشتی کسب کنند تا محیطی عاری از آلودگی و بیماری داشته باشیم.

وی با تأکید بر آموزش‌های مختلف در زندان‌ها افزود: باید توجه ویژه‌ای به بیماری‌های مسری و سرعت شیوع آن داشت و افراد باید به صورت منظم و با اطلاعات به روز پزشکی، تا حد ممکن از انتقال بیماری به سایر افراد جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول