اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان خبر داد

مراکز بهداشتی درمانی کنگان تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان از توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی کنگان با اعتبار 9 میلیارد ریال خبر داد.

مراکز بهداشتی درمانی کنگان تجهیز می‌شوند

زینب حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های زیست‌محیطی نیازمند توجه بیشتر به مسایل بهداشتی است و باید در این عرصه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: دولت در چند سال گذشته در تقویت بهداشت در شهرها و روستاها تلاش‌های زیادی داشته است و شاهد رشد چشمگیری در شاخص‌های بهداشتی هستیم.

رئیس بهداشت شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در این شهرستان نیز شاهد تلاش زیادی هستیم و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

حسینی با اشاره به توسعه بهداشت در روستاهای کنگان تصریح کرد: براساس آمار موجود بیش از 65 درصد جمعیت شهرستان کنگان تحت پوشش بیمه روستایی برخوردار هستند و از امکانات بهداشتی و درمانی استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: در سال جاری طرح‌های مهم عمرانی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده که بخش عمده‌ای از پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان بیان داشت: تجهیز خانه‌های بهداشت و تجهیز و توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از جمله اقدامات مؤثر در حوزه بهداشت و درمان است.

حسینی اذعان داشت: توسعه اورژانس بیمارستان کنگان امر بسیار مهمی است که با اعتبار 200 میلیون تومانی برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم محقق شده است.

وی از احداث 25 پانسیون پزشکی با 15 میلیارد ریال در کنگان خبر داد و یادآور شد: امیدوار هستیم، این طرح موجبات بهبود وضعیت پزشکان را فراهم کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان از توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی کنگان خبر داد و اذعان داشت: این مراکز بهداشتی با اعتبار 9 میلیارد ریال توسعه و تجهیز می‌شوند.

حسینی در پایان متذکر شد: نظارت بر توزیع مواد غذایی از اساسی‌ترین اولویت‌های شبکه بهداشت است و به ویژه در ایام نوروز این مهم با تلاش بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول