اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد

پرونده تخلف تانکر نفتکش در تعزیرات حکومتی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر از پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه مالک تانکر نفتکش در تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد.

پرونده تخلف تانکر نفتکش در تعزیرات حکومتی بوشهر

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی بوشهر در بازرسی از یک تانکر نفتکش مقدار 10 هزار و 37 لیتر فرآورده نفتی (نفت گاز) مازاد بر سهمیه کشف و با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر تخلف مالک تانکر نفتکش در عرضه خارج از شبکه نفت گاز، پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و در شعبه بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر استرداد نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که با درخواست تجدیدنظرخواهی متهم در موعد قانونی پرونده مجددا در شعبه دوم تجدید نظر استان رسیدگی و رای شعبه بدوی مبنی بر استرداد فرآورده نفتی مکشوفه و پرداخت جزای نقدی به مبلغ 811 میلیون و سیصد هزار ریال در حق دولت را تایید کرد و رای صادره هم قطعی است.

انتهای پیام/66006/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول