اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ماندگاری مطرح کرد

برخی‌ها هنوز نمی‌توانند ولایت‌مداری خود را نشان دهند/ از نوجوان 13 ساله درس بگیریم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: در حالی که شاهد اوج ولایت‌مداری از سوی نوجوان 13 ساله‌ در دوران جنگ بودیم امروز برخی‌ها هنوز نمی‌توانند ولایت‌مداری خود را نشان دهند.

برخی‌ها هنوز نمی‌توانند ولایت‌مداری خود را نشان دهند/ از نوجوان 13 ساله درس بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری امروز در یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد با مقایسه ویژگی دانش‌آموزان امروز با دانش آموزان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز اگر از دانش آموزان دوران جنگ بهتر نباشند قطعاً عقب‌تر نیستند چرا که درس‌های بسیاری از دوران دفاع مقدس گرفته‌اند.

وی با اشاره به نقش آفرینی جوانان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در حالی که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که نوجوان 13 ساله اطاعت از ولایت را به منصه ظهور گذاشتند، امروز برخی نمی‌توانند ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری خود را نشان دهند.

عضو هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه دانش آموزان می‌توانند بهترین درس‌آموزی و الگوپذیری را از شهدای دانش آموز داشته باشند، بیان کرد: شهدا به دلیل اینکه به غیب ایمان پیدا کردند دست از محاسبات مادی برداشته و مسیر زندگی خود را عوض کردند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیز شهدا بر اعمال ما ناظر هستند تصریح کرد: باید با درس‌آموزی از شهدا ایمان خود را تقویت کرده و تلاش کنیم که با انجام عمل صالح روحیه معنوی خود را ارتقاء دهیم.

ماندگاری با اشاره به اینکه توصیه به صبر و پیروی از حق از دیگر نکات مورد تاکید از سوی شهدا است اضافه کرد: باید با پیروی از شهدا در برابر مشکلات صبر و استقامت داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/2258/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول