اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

ولایتمداری در ایران به فرهنگ آزادی‌بخش تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ولایتمداری در ایران به یک فرهنگ پویا، اثرگذار و آزادی‌بخش تبدیل شده است و برای تمامی اقشار و آحاد جامعه ولایتمداری امری واجب است.

ولایتمداری در ایران به فرهنگ آزادی‌بخش تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی استان بوشهر، یکی از ویژگی‏‌های برجسته انقلاب مردم ایران را خدا محوری دانست و گفت: برای نشاندن لبخند رضایتمندی و خوشحالی بر روی لبان رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حاضرم زیر غلطک فشار مخالفان اصولگرایی و ولایتمداری له شوم، تا ولایتمداری و اصولگرایی قوام پیدا کند.

وی با اشاره به اقتدار حضرت امام(ره) در هدایت انقلاب و نقش بی‌بدیل ایشان در پیشبرد مراحل مختلف انقلاب اسلامی، اظهارداشت: به استثنای ایشان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی که فراتر از تحلیل‌های معمول، به فرامین حضرت امام(ره) باور قلبی داشتند، نظریه‌پردازان سیاسی و کسانی که در حوادث ایران دخیل بودند، پیروزی انقلاب را غیر محتمل عنوان می‌کردند، اما امام ‌خمینی با همان منطقی که نهضت اسلامی را آغاز کرده بود، در اوج فتنه‌ها و فشارهای خارجی انقلاب را هدایت کرد و آن را با اراده خویش به دوره سازندگی و ثبات هدایت کرد.

موسوی‌نیا اضافه کرد: نهضتی که امام‌‌خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند.

وی با بیان اینکه مردمی بودن در انقلاب‏‌های دیگر هم کم و بیش دیده می‏‌شود، ولی در انقلاب اسلامی ایران بسیار برجسته‌‏تر است، افزود: مردم از اقشار مختلفی از قبیل، روحانی، دانشجو، کارگر، کارمند، کشاورز، معلم، نظامی و سایر گروه‌های مختلف مردم در این انقلاب به صحنه آمده و زمینه خواستار سرنگونی رژیم شاهنشاهی و برقراری نظام اسلامی را فراهم کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: برخلاف سایر انقلاب‏‌ها که به نوعی در مقابل دین و مذهب قرار می‌گرفتند، این انقلاب با رهبری و هدایت عالمان دینی آغاز شد و به سرانجام رسید، به نحوی که در رأس این بزرگان، شخص امام خمینی(ره) قرار داشتند که بالاترین جایگاه دینی، یعنی مرجعیت را دارا بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: ولایتمداری در ایران به یک فرهنگ پویا، اثرگذار و آزادی بخش تبدیل شده است و برای تمامی اقشار و آحاد جامعه ولایتمداری امری واجب است.

موسوی‌نیا در پایان افزود: روحانیت ولایتمدار کشورمان باید به نفع اصولگرایی ائتلاف و انتخابات را مهندسی کنند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول