اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

وصایای شهدا نماد عمق ولایت‌مداری ملت ایران است / انتقال ناگفته‌های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان وصیت‌نامه‌ شهدا را نماد عمق ولایت‌مداری ملت ایران دانست و گفت: ترویج شیوه و سلوک شهدا ضامن مصونیت نظام اسلامی است.

وصایای شهدا نماد عمق ولایت‌مداری ملت ایران است / انتقال ناگفته‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در سنندج اظهار کرد: دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی وجه تمایز جنگ تحمیلی ایران با سایر جنگ‌ها است.

به گفته وی، دفاع ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی تنها به خاطر حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی بود و مباحث مادی و دنیاپرستی در آن کمترین جایگاهی نداشت.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی عظمت و قدرت امروز ایران در عرصه‌های دفاعی را ثمره دفاع جانانه ملت در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دشمنان در برابر قدرت و توانایی دفاعی و نظامی ما سرتعظیم فرود می‌آورند و این به خاطر تأثیرگذاری مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است که باید همواره آن را در قالب برنامه‌های مختلف بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ولایت‌مداری و تبعیت محض از فرامین رهبری را مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس دانست و افزود: عمق ولایت‌مداری و عشق به ولایت و رهبری ملت ایران در وصیت‌نامه‌ شهدا نمود عینی دارد و این برای بسیاری از افراد قابل درک نیست.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، شهدای ایران اسلامی تنها با عشق به رهبری راه صد ساله را یک شبه پیمودند و موجب ماندگاری و عزت اسلام در کشور و جهان شدند.

وی افزود: اطاعت‌پذیری، تکلیف‌مداری و خودباوری جوانان ایرانی در جبهه‌های جنگ دشمنانان را به زانو درآورد و ایران را به الگو و سرمشقی برای خیزش‌های عظیم در جهان تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر حفظ و نشر روحیه و اهداف شهدا در جامعه با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان تاکید کرد و حرکت در مسیر شهدا و الگوگیری از سیره و سلوک آنها را منشأ مصونیت نظام و ملت در برابر این هجمه‌ها خواند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی بر بیان ناگفته‌های جنگ تحمیلی توسط یادگاران دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: ایثارگران، آزادگان و جانبازان باید ناگفته‌های آن دوران را به اشکال مختلف به نسل حاضر انتقال دهند.

وی گفت: حفظ وصیت‌نامه‌ها و یادگاری شهدا موجب حفظ ارزش‌ها می‌شود که باید آنچه از شهدا باقیمانده است به عنوان سرمایه‌ای عظیم، ارزشمند و ملی را با هدف انتقال آنها به آیندگان حفظ کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه از مردم کردستان به عنوان مردمی ولایت‌مدار و وفادار به نظام اسلامی نام برد و گفت: آنان همواره در عرصه‌های مختلف و حساس نشان داده‌اند که پشتیبان همیشگی نظام و ولایت‌فقیه هستند.

وی تحریم‌های اقتصادی را آخرین حربه دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت بصیر، ولایت‌مدار و آزاده ایران اسلامی با تبعیت از رهبری و تکیه بر توانایی‌ خود این تحریم‌ها را نیز به فرصتی برای پیشرفت بیشتر تبدیل خواهند کرد.

در پایان این مراسم از زحمات داوود مهاجر مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کردستان تجلیل و محمدرضا شرفبیانی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول