اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری ششمین دوره انتخابات

17 عضو هیئت‌مدیره نظام پزشکی کرمان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام‌پزشکی کرمان گفت: 17 عضو هیئت‌مدیره نظام پزشکی کرمان انتخاب شدند.

17 عضو هیئت‌مدیره نظام پزشکی کرمان انتخاب شدند

محمد رحمتیان در حاشیه برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 36 نفر در گروه پزشکان، شش نفر در گروه داروسازان، شش نفر در گروه ماماها، یک نفر در گروه دندان‌پزشک، یک نفر گروه آزمایشگاه و سه نفر کارشناس پروانه‌دار نامزد این دوره از انتخابات بودند.

وی با بیان اینکه بر این اساس 3 هزار نفر از شهرستان‌های کرمان، بردسیر و راور  واجد شرایط رأی دادن در این دوره انتخابات بودند، بیان داشت: اعضای هیئت‌مدیره نظام پزشکی کرمان 17 نفر هستند که شامل 10 پزشک، دو دندانپزشک، دو داروساز، یک علوم آزمایشگاهی، یک کارشناس مامایی و یک کارشناس پروانه‌دار هستند.

رحمتیان گفت: در این دوره از انتخابات به دلیل اینکه دندانپزشک تأیید صلاحیت شده یک نفر است، سهمیه دوم دندان‌پزشکی به پزشکان داده شده و بر این اساس پزشکان به 11 نفر و دندان‌پزشکان به یک نفر رأی داده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین انتخابات نظام پزشکی در شهرستان‌های سیرجان، زرند و بافت نیز برگزار شد که اعضای هیئت‌مدیره این شهرستان‌ها 11 نفر است.

رحمتیان با بیان اینکه هیئت‌مدیره جدید به مدت چهار سال انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: هیئت‌مدیره جدید کرمان در 27 اسفندماه جاری تشکیل جلسه می‌دهد.

وی عنوان کرد: دبیرخانه اجرایی هیئت نظارت انتخابات نظام پزشکی در معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان تشکیل و از ابتدای روند انتخابات بر اساس برنامه زمان‌بندی فعالیت‌ها اجرا شد.

انتهای پیام/2446/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول