اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت نظارت انتخابات فیروزآباد:

انتخابات سال آینده ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت نظارت بر انتخاب شهرستان فیروزآباد گفت: هر انتخاباتی به نوبه خود نسبت به حساسیت و شرایط ویژه کشور اهمیت دارد و انتخابات سال آینده ریاست جمهوری هم از این قائده مستثنی نیست.

انتخابات سال آینده ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سیدرضا هاشمی عصر امروز در همایش ناظران بر انتخابات شهرستان فیروزآباد که در سالن اجتماعات آموزش پرورش این شهرستان و با حضور امام جمعه و معتمدان فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: انتخاباتی که در 24 خردادماه سال آینده صورت می‌گیرد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: پس از فتنه 88 این نخستین انتخابات ریاست جمهوری است که شرایط ویژه‌ای را به خود اختصاص داده، چراکه در فتنه سال 88 اقدام دشمن به وسیله براندازی نرم نمایان شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: فتنه 88 موجب شد که تعدادی از سیاستمداران از صحنه خارج شوند و از چشم امت اسلامی بیفتند و با اکراه نام آنها برده شود.

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: در کنار فتنه‌گران بعضی از خواص نیز به خاطر سکوت در مقابل فتنه‌گران به حاشیه رانده شدند و نتوانستند خود را با مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی هماهنگ کنند.

هاشمی عنوان کرد: در انتخابات پیش‌رو هم دشمنان خارجی که در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا است و هم فتنه‌گران داخلی، نقشه‌هایی را کشیده‌اند.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، هرگز دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی نمی‌توانند، ایران اسلامی را از انقلاب خارج کنند.

نماینده شورای نگهبان در شهرستان فیروزآباد بیان داشت: در انتخابات دور پنجم ریاست جمهوری در شرایط ویژه پایان جنگ تحمیلی و ماجرای عزل قائم مقام رهبری و پس از آن ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) دست به دست یکدیگر داد تا آن انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار شود.

هاشمی یادآور شد: اکنون ما باید این حساسیت و شرایط ویژه را با هوشیاری و بیداری به جامعه تذکر دهیم.

وی ادامه داد: انتخابات 24 خردادماه سال آینده هم می‌تواند برای انقلاب اسلامی هم فرصت و هم تهدید باشد و همچنین برای دشمنان داخلی و خارجی ما نیز چنین است.

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: به فضل خداوند و رهبری‌های ولی امر مسلمین با حضور حماسی مردم در انتخابات پیش‌رو مانند راهپیمایی 22 بهمن امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور افزوده می‌شود و مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی می‌خورد.

هاشمی اذعان داشت: مردم با حضور خود این فرصت را به نظام اسلامی می‌دهند تا بتواند خون تازه‌ای بر رگ‌های جمهوری اسلامی جاری کند و این آمادگی و شادابی را در خود به وجود آورد تا مقتدرانه در مقابل هر تهدیدی از خارج و هر فتنه‌ای در داخل با شایستگی مقابله کند.

وی در پایان گفت: بعضی از فتنه‌گران از هم‌اکنون انتخابات آزاد را کلیدواژه فتنه کرده‌اند تا به خیال خام خود بتوانند با ایجاد ناامنی‌ها و القائات منحرفانه، آب به آسیاب دشمن بریزند و حضور گسترده مردم را کمرنگ کنند.

انتهای پیام/2448/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول