اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دوره 4 ساله ریاست جمال

مجمع انتخابات رئیس جدید هیئت شنا قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مجمع انتخابات هیئت شنا قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت خبر داد.

مجمع انتخابات رئیس جدید هیئت شنا قم برگزار می‌شود

محسن دوعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: شنا با توجه به اینکه از رشته‌های ورزشی مادر به شمار می‌رود از جایگاه بسیار مهمی در بین هیئت‌های ورزشی قم برخوردار است و در مجمع انتخابات با حضور مسئولان فدراسیون شنا، رئیس جدید خود را خواهد شناخت.

وی ادامه داد: در حالی در آخرین مجمع انتخابات هیئت شنای استان قم در چهار سال گذشته این مجمع، مسعود جمال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شده بود که بعد از پایان دوره چهار ساله، بار دیگر انتخابات این هیئت برگزار می‌شود.

دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به حضور سرپرست فدراسیون شنا در قم خاطرنشان کرد: با توجه به پایان دوره چهار ساله ریاست جمال در هیئت شنای استان قم، با تصمیم فدراسیون شنای کشورمان و آمادگی اداره‌کل ورزش و جوانان، انتخابات این هیئت امروز برگزار‌ می‌‌شود.

وی تصریح کرد: به این ترتیب و براساس هماهنگی‌های انجام شده بین اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون شنا، مجمع جدید انتخابات هیئت شنا استان قم دو کاندیدای تأیید صلاحیت شده دارد.

وی با اشاره به کاندیدا شدن حامدی و جمال بیان داشت: از نظر معاونت، توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان در طول سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و تلاش بخش‌های مختلف، اقدامات خوبی در هیئت قم در زمینه توسعه شنا انجام شده و البته انتظار این بوده که شیرجه و واترپلو نیز در قم فعالیت خود را آغاز کنند.

دوعلی با بیان اینکه مجمع انتخابات هیئت شنا قم در حضور سرپرست فدراسیون شنا و مدیرکل ورزش و جوانان قم و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس این اداره کل قم برگزار می‌شود، بیان داشت: شنا یک رشته مدال‌آور محسوب می‌شود و بسیاری از کشورها به این رشته به عنوان مدال‌آورترین ورزش نگاه می‌کنند، بنابراین قم نیز باید به جایگاهی برسد که با مدال‌های شنا در ورزش کشور توانمندی خود را نشان دهد.

وی ابراز کرد: مجمع انتخابات هیئت شنا قم در حالی برگزار می‌شود که در طول بیش از چهار سال گذشته، هیئت قم شنا تلاش‌های زیادی را برای رشد و توسعه این رشته انجام داده است و امیدواریم هر یک از کاندیداها که در مجمع موفق به کسب حداکثر آرا و قبول مسئولیت ریاست هیئت می‌شود، مسیر رشد شنای قم را به خوبی ادامه دهد.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول