اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی قزوین اعلام کرد

برگزاری انتخابات نظام پزشکی قزوین با 62 کاندیدا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان قزوین گفت: در این دوره از انتخابات 62 نفر شرکت کردند که در نهایت 17 نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب می‌شوند.

برگزاری انتخابات نظام پزشکی قزوین با 62 کاندیدا

فرزاد پیروریان در حاشیه ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان قزوین که از صبح امروز به طور هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 62 نفر شرکت کردند که در نهایت 17 نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب می‌شوند و با اعتباری که سازمان نظام پزشکی دارد، می‌توانند به پزشکان و بیماران خدمت کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از شش گروه پزشکی هیئت مدیره انتخاب می‌شود، افزود: پزشکان 10 عضو، دندان پزشکان دو عضو، داروسازان دو عضو، متخصصان علوم آزمایشگاهی یک عضو، مامایی یک عضو و لیسانسیه‌های پروانه‌دار نیز یک عضو دارند که ترکیب هیئت مدیره در سازمان نظام پزشکی شهرستان قزوین را تشکیل می‌دهند.

پیروریان با اشاره به اینکه این نهاد مردمی از پشتوانه قانونی خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: 200 هزار نفر اعضا در سازمان نظام پزشکی فعال هستند که عمدتا از قشر فرهیخته و متعهد جامعه هستند و وظیفه صنفی خود را در قبال پزشکان و بیماران انجام می‌دهند.

رئیس هیئت نظارت ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان قزوین تصریح کرد: کار اصلی سازمان نظام پزشکی تعیین مقررات؛ تعرفه‌های پزشکی، نظارت بر سازمان‌های پزشکی و محصولات دارویی، صادر کردن پروانه برای پزشکان و تأمین امکانات رفاهی برای پزشکان است.

وی ادامه داد: این سازمان با تعاملاتی که با مراکز بهداشتی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد، می‌تواند نقش بسیار مهمی را در ارائه خدمات مناسب به پزشکان و بیماران ایفا کند.

پیروریان عنوان داشت: اگر اعضایی که انتخاب می‌شوند قانون این سازمان را به درستی خوانده باشند، می توانند اثربخشی بالایی داشته باشند و برای احقاق حقوق بیماران و پزشکان بیشتر تلاش و کوشش کنند.

رئیس هیئت نظارت ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان قزوین در ادامه از استقبال خوب پزشکان از این انتخابات خبر داد و اضافه کرد: این دوره نیز مانند دوره‌های قبلی با استقبال خوب روبرو شده است و در همین راستا کاندیداها با تبلیغات گسترده خود را آماده این انتخابات کردند.

وی با تأکید بر اینکه سازمان نظام پزشکی یک تشکل صنفی برای پزشکان محسوب می‌شود، گفت: در این سازمان هماهنگی و انسجام برای دفاع از پزشکان به صورت قوی انجام می‌شود که یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول