اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

‌بسیج دانشجویی در انتخابات آتی از هیچ حزب و جریانی حمایت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی ‌گفت: ‌‌بسیج دانشجویی در انتخابات آتی از هیچ حزب و جریانی حمایت نمی‌کند.

‌بسیج دانشجویی در انتخابات آتی از هیچ حزب و جریانی حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسین قدیانی ظهر امروز در جمع مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی اظهار داشت: به منظور افزایش تاثیرگذاری برنامه‌های بسیج دانشجویی هرگونه حرکت در این مسیر بر اساس رشته‌ تحصیلی صورت گرفته است که کارآمدی بسیج را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: امروز دانشجویان نقش بسیار مهمی در جامعه داشته و از تأثیرگذارترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در اراک با بیان اینک علم، سیاست، دین‌داری و خدمت رسانی از محورهای عمده فعالیت بسیج دانشجویی در نگاه مقام معظم رهبری است، ادامه داد: دانشجویان بسیجی باید حرکت خود را بر اساس این چهار محور متمرکز کرده و توجه کافی به دینداری و خدمت‌رسانی داشته باشند.

قدیانی حل مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور را از وظایف خطیر دانشجویان بسیجی دانست و گفت: دانشجویان بسیجی می‌توانند با ورود به عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و خدمت‌‌رسانی مشکلات موجود در این بخش‌ها را حل کرده و موجب توسعه، پیشرفت و خودکفایی کشور شوند.

وی تربیت نیروهای کارآمد و متخصص را از برنامه‌های اصلی بسیج عنوان کرد و بیان داشت: بسیج دانشجویی از ظرفیت و قابلیت بسیار بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت خود برای پرورش نیروهای کارآمد و متخصص برای نظام بهره‌ ببرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در اراک با اشاره به در پیش بودن انتخابات آتی گفت: بسیج دانشجویی به هیچ حزب و جریانی تعلق و وابستگی ندارد و از افراد خاصی حمایت نخواهد کرد.

قدیانی اظهار کرد: ولایتمداری عملی و حقیقی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که دانشجویان بسیجی برای انتخاب رئیس جمهور مد نظر قرار خواهند داد.

انتهای پیام/87004/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول