اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مردم ایران در انتخابات 92 مسیر استقامت و پایداری را انتخاب می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم ایران بار دیگر در انتخابات سال 92، مسیر استقامت و پایداری در مقابل توطئه‌های نظام سلطه را انتخاب خواهند کرد.

مردم ایران در انتخابات 92 مسیر استقامت و پایداری را انتخاب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار ناظر به آینده جمهوری اسلامی بود و ما خود را ملزم به تحقق فرمایشات ایشان می‌دانیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تفاوت قول و عمل نظام سلطه در موضوع پیشنهاد مذاکره با ایران، خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه حضور ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ناامید شده است و کسانی که تصور می‌کنند گذشت زمان باعث شده ملت ایران از آرمان‌های خود دست بکشد سخت در اشتباهند.

علیرضابیگی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال اعلام آمادگی ملت ایران برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری بود، تاکید کرد: هیچ نگرانی در خصوص حضور مردم در انتخابات وجود ندارد چرا که مردم ایران نشان داده‌اند که هر زمان انقلاب اسلامی نیاز به پشتیبانی داشته با تمام وجود در صحنه حاضر شده‌اند.

وی افزود: مردم ایران بار دیگر در انتخابات سال 92، مسیر استقامت و پایداری در مقابل توطئه‌های نظام سلطه را انتخاب خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز را حادثه‌ای ماندگار توصیف کرد و گفت: این از توفیقات مردم آذربایجان است که هر سال به دیدار رهبر انقلاب مشرف می‌شوند و ایشان بعد از راهپیمایی 22 بهمن، مهمترین بیانات خود را که راهبرد آینده کشور است، در دیدار با مردم آذربایجان مطرح می‌کنند.

وی همچنین از تمام دست‌اندرکاران برگزاری دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری قدردانی کرد.

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول