اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

هدف اصلی مدیران در انتخابات احترام به سلیقه مردم باشد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی مدیران در انتخابات تکریم و احترام به سلیقه مردم باشد و نباید در افکار و سلیقه مردم دخالت کرد.

هدف اصلی مدیران در انتخابات احترام به سلیقه مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی صبح امروز در همایش یک‌روزه آموزش فرمانداران، معاونان سیاسی و اجتماعی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت استراتژیک و سوق‌الجیشی و همچنین مجاورت با دو کشور افغانستان و پاکستان، استان بسیار حساسی است.

وی افزود: همسایگان ما، کشورهای افغانستان و پاکستان باعث آسیب رساندن به ما نیستند بلکه این دیگران هستند که می‌خواهند توسط آن‌ها برای ما ایجاد آسیب کنند تا حد ممکن وظیفه همسایگی ما ایجاب می‌کند تا به این دو کشور مسلمان و همسایه کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به سابقه و آینده جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به وضوح آشکار است که انقلاب اسلامی ایران برای سایر کشور‌ها در دنیا الگو قرار گرفته که این در باور آنها نبود.

نارویی اضافه کرد: آزادگان دنیا، امروز با الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و مبارزه را در مقابل ظالمان و مستبدین روش خود قرار داده‌اند.

وی گفت: همه مأموریت و مسئولیت ما در سیستان و بلوچستان بار سنگین حوزه‌های عملیاتی آن است که بر دوش حوزه حاکمیتی است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مسئولان این استان به دلیل اینکه اکثریت قریب به اتفاق بومی هستند مسئولیت مضاعفی متوجه آنها است.

نارویی افزود: وظیفه قانونی و شرعی و بومی بودن، هر دو مسئولیتی است که پاسخگوی مردم، مسائل و مشکلات آنان باید باشد.

وی بیان داشت: در زمان طاغوت بر مردم این استان روزگار سختی گذشت که نباید به فراموشی سپرد که کجا بودیم و اکنون کجا هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: درخت تناور اسلام که سایه‌ چتر آن در همه‌ جهان گسترده شده، پایه حکومت‌های مستبد و خودکامه را لرزانده است.

نارویی با اشاره به فرموده امام (ره) مبنی بر از هم پاشیدن بلوک شرق و همچنین در پی آن غرب گفت: آثار این از هم پاشیدگی کاملاً بر همه آشکار است که ظلم پایدار نمی‌ماند و بقا ندارد.

وی با اشاره به انتخاباتی که در پیش رو داریم افزود: همه نگاه‌ها و دوربین‌ها به استان ما زوم شده بنابراین‌ اهمیت این انتخابات در استان ما بسیار حائز اهمیت است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مردم صاحب اصلی انتخابات هستند ما امانتدار آن‌ها هستیم و کسی حق دخل و تصرف در این امانت را ندارد.

نارویی تصریح کرد: سمت و سوی اهداف ارزش‌های نظام را نباید فدای آرزوهای نفسانی خود کنیم و پلکان ترقی را باید به بها به دست آورد تا رضای مردم که همان رضایتمندی پروردگار است توفیق حاصل شود.

وی ادامه داد: بر بلندای جمهوری اسلامی ایران، تفکر امام (ره) و رهبری جای دارد و جایگاهی که به دست آورده‌ایم به راحتی از دست نخواهیم داد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اکنون آتش‌های جنگ نرم بر سر ما می‌ریزد به ویژه در این استان لذا مسئولان باید هوشمندانه خادم بی‌منت مردم باشند و پای کار بیایند.

نارویی بیان کرد: هدف اصلی مدیران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تکریم و احترام به سلیقه مردم باشد و نباید در افکار و سلیقه مردم دخالت کرد.

وی با اشاره به گفته دکتر حسابی افزود: «روزگاری می‌رسد که ثریا به دست ایرانیان فتح می‌شود، آینده سرافراز از آن ایرانیان است».

انتهای پیام/75003/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول